DEN ULTIMATE REGNBUKSE

A N N O N S E L E N K E R   O G   R A B A T T K O D E

 

G E N S E R   G A M M E L   N E L L Y

B U K S E   N A – K D ,    H E R

S K O   N E L L Y ,    H E R

 

I går da jeg tittet ut vinduet i det jeg skulle kle på meg for dagen, så jeg noe som må være det mest intense regnværet jeg har sett på lenge. Det har egentlig vært et jævlig intenst vær i flere dager nå, og i går var ingen unntak. MEN jeg lærer faktisk av mine egne feil, og har etter 3 år med gåing til skolen skjønt at trange jeans ikke er tingen i pøsregn. Skinnbukser er!! Jeg har jo luftet denne geniale tanken med dere før, og jeg står enda ved den – skinnbukser er den ultimate regnbukse. Alt bare preller rett av, haha. Så i går brukte jeg min nye favoritt som jeg også har pratet mye om – denne skinnbuksen sitter som et støpt og kan anbefale den for dere som vil ha en vanlig skinnbukse (som ikke er i vinyl).

Ellers var gårsdagen veldig travel, med action fra morgen til kveld. Jeg hadde synsprøve for de nye brillene mine, og som forventet hadde synet mitt blitt enda verre. Videre bar det på et kurs på skolen, før forelesninger, og deretter rett for å kjøpe bursdagsgave til tanteungen. Jeg skulle rett på kino etterpå, og smarte meg endte opp med å kjøpe: et SVÆRT akebrett. Som jeg pakket inn. Og måtte drasse med meg rundt i byen og inn på kinoen. Ble sittende med det på stolen ved siden av meg på kinoen. Yess det var min tirsdag :))) Jeg shoppet faktisk litt i går også, kanskje jeg skal lage et innlegg på hva jeg kjøpte?

9 kommentarer

Siste innlegg