DERE SKULLE SETT MEG

A N N O N S E L E N K E R   N A – K D 

 

J A K K E    H E R

T S H I R T    H E R

S K J Ø R T    H E R 

S O L B R I L L E R    H E R

 

For en dag det har vært, på en veldig rar måte. I dag nådde jeg en ny dimensjon av bakis-het, noe som var ganske ufortjent med tanke på at det ikke gikk så alt for hardt for seg i går heller… I går var vi på en nydelig resturant hvor vi trøkket i oss trøffelpasta og trøffelpizza hele gjengen, herregud det er godt. Alt med trøffel!!!! Vi drakk også en nydelig rødvin (for første gang på turen), og halvparten av oss dro innom en aldri så liten lounge på vei hjem. I dag var ikke like herlig, og jeg måtte ligge igjen hjemme hahhaha…… “Heldigvis” (?) startet det å lyne, tordne og pøsregne uten like etter noen timer, så det var ikke den værste dagen å måtte skippe stranda på. Herregud dere skulle sett meg her i dag, dørene blåste opp og vannet høljet inn i soverommet. Tror dere jeg fikk igjen døra?? Neiiiiii så der sto jeg, bakis som fanken og prøvde hindre at leiligheten skulle oversvømmes. Så ja, for en dag, haha.

9 kommentarer

Siste innlegg