DET BEKYMRINGSFRIE INFLUENCERLIV

A N N O N S E L E N K E R   N E L L Y ,   N A – K D ,   B I K   B O K  

    

L E  G G I N G S    H E R

H O O D I E    H E R

S K O   H E R

S M Y K K E   H E R

J A K K E   H E R 

 

ANER dere hvor flaut det er/var å ta disse outfitbildene? Er dere fast leser kjenner dere kanskje igjen spotten før, da jeg har tatt outfits der før. Den er rett ved skolen min, som betyr at når jeg drar dit for å ta bilder etter forelesning er det ofte samtidig som ALLE skal hjem eller er på vei til forelesning. Jeg prøver jo å vente til rushen er over men det blir liksom aldri helt suksess. I går ble jeg pinlig berørt av meg sjæl

I hvert fall, gårsdagens outfit! Hoodien hadde jeg med meg på festival for noen uker siden, og ble seriøst stoppet av randoms som lurte på hvor den var fra, haha. Her har dere den (ikke at de leser bloggen min sikkert) – jeg skjønner godt at folk lurer fordi den er superfin og digg. Nå skal jeg bevege meg mot studio hvor det skal spilles inn podd, før jeg skal møte en venninne på cafè for å starte på en eksamensoppgave. Jeg har stappet dagene fulle av gjøremål denne uken, slik at jeg kan go ahead og leve det bekymringsfrie influencer-laivet i helgen. Så da blir det eksamensskriving, arbeidskrav, forelesninger og pensumlesing frem til det, haha. Men da er det ekstra digg å kan ta seg en skamløs liten bloggertur også

5 kommentarer
      1. hahha det kommer snaaart! jeg får ikke ikke SÅ mye spørsmål i løpet av en uke, så må liksom vente til jeg har spart opp nok til et innlegg, haha… men kommer innen en ukes tid <3

    1. Trodde det sto «den bekymringsfrie influncerfruen» jeg bare ajjaa er vi der ja, men vi var visst ikke der likevel…Tvert om hahaha

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg