DET NYE BADET MITT – FØR OG ETTER

I   S A M A R B E I D   M E D   B A D E D E S I G N

Jippi ja, endelig skal jeg vise dere “før og etter”-bildene fra badet mitt! Jeg har jo vist dere litt og litt på Instagramstory, og det har vært så sykt gøy å se hvor engasjert folk ble. Ekstra gøy når man er så fornøyd selv, å få så masse komplimenter underveis. Uansett, som jeg har nevnt på Instagram er hele prosjektet satt i gang av Badedesign. Som dere sikkert vet har jeg jo pusset opp hele resten av leiligheten, så jeg har gledet meg og spart en stund for å nå få drømmebadet. Samtidig ville jeg ha et bad som kunne være tiltalende for en senere eier og lett å selge, når den tid kommer. Jeg hadde også spesifikke ønsker på dusj og badeservant + andre ting, som jeg hadde veldig lyst å få slik jeg hadde sett for meg!

Jeg må bare si tusen tusen takk til gutta på Badedesign som fikk dette oppussingsprosjektet til å gå på skinner, og ikke minst føles behagelig for meg. Fra første befaring med Badedesign satt jeg igjen med en skikkelig gira og positiv følelse etterpå (noe jeg har skjønt ikke nødvendigvis er en selvfølge etter tidligere oppussing). Samme kveld fikk jeg også tilsendt 3D-tegninger, som er en tjeneste de tilbyr. Da har de laget badet mitt i nøyaktige mål, med nøyaktige de flisene, baderomsinredning, toalett, vask, blandebatteri jeg ville ha. Jeg ble så imponert over 3D-tegningene at jeg vil ha de med i bloggposten, samt at jeg vil gi enda mer skryt til Badedesign for at på denne måten var det superlett for meg å visualiere resultatet før vi gikk videre!

H E R   E R   3 D – T E G N I N G E N E   J E G   F I K K   T I L S E N D T   I   S T A R T E N :

Da jeg åpnet mailen med bildene måpte jeg faktisk, fordi jeg ble så imponert over hvor realistisk det så ut. Jeg mener, se da?! Som dere kommer til å se etter dere har sett “etter”-bildene er det noen ting som ikke er helt likt, nemlig de innbygde hyllene ved doen, samt innhugget i dusjen. Jeg bestemte meg for å heller gå for en smal hylle ved doen, og innhugget i dusjen droppet jeg da det ble ganske mye dyrere snekkerjobb. Ellers ble alt helt nøyaktig likens, bare se nedenfor…

 

O G   H E R   E R   R E S U L T A T E T : 

Og før vi går videre på flere bilder fra badet, må jeg jo vise dere “før”-bildene! Jeg har laget en kollasj med bilder fra mobilen, hvor alle bildene er tatt med vidvinkel, og ingen av de er redigert. Grunnen til at jeg ikke ville redigere de er fordi man ser den sinnsyke forskjellen på hvor lyst og lekkert det har blitt nå (det er en blanding av lys flis, lys i speilet, og at jeg har lagt inn enda en spot i taket)

F Ø R   O G   E T T E R :

Altså?! Sjekk forskjellen???

Jeg har jo sett badet bli ferdig litt etter litt, men det er ikke før jeg ser disse bildene ved siden av hverandre at jeg virkelig skjønner hvor fantastisk bra det ble. Hver gang jeg går inn på badet mitt nå blir jeg så glad inni meg, det kunne virkelig ikke blitt bedre på noen som helst måter.

Om noen skulle lure så venter jeg enda på den nye vaskemaskinen min, så den skal jo så klart inn der stolen står nå. Ellers skal jeg lage et innlegg om en ukes tid hvor jeg går nærmere inn på interiøret på badet, hvor alt er fra etc.

 

Jeg bestemte meg for å gjøre en “facelift” på badet, altså beholde alt av rør og plasseringer som det var, og eller bytte fliser og få alt av inventar nytt. Badedesign tilbyr derimot “full pakke” også, og deres hovedområde er generell rørlegging (men også totalrenovering av bad), prosjektering, prosjektledelse, visualisering med 3D-tegningen, samt utførelsen fra A til Å. Jeg må bare igjen si tusen takk for et supert samarbeid og prosjektledelse av Badedesign, og kan varmt anbefale de videre om noen skal pusse opp badet i fremtiden!

 

36 kommentarer

Siste innlegg