DET NYE NATTBORDET MITT

ANNONSELENKE NORDIC NEST

SIDEBORD FERM LIVING, HER

I dag tenkte jeg vise dere litt bedre bilder av det nye nattbordet mitt! Skulle til å skrive *igjen* at dere sikkert har sett det på Instagram allerede, men når jeg skriver det får jeg faktisk ofte kommentarer om at det er flere her inne som kun følger meg her på bloggen, noe som er veldig cute! Men ja, jeg fant frem speilrefleksen og tok litt bedre bilder, da materialet på det er så nice at det fortjener noen closeups haha. Det er jo et sidebord så kan like godt brukes ved sofaen eller i gangen, men jeg valgte altså å ha de som nattbord. Elsker den organiske formen på de, og ikke minst oppbevaringen i de. Hadde plass til hele sengeteppet, pluss mer, så veldig genialt! Jeg bestilte de for noen måneder siden og de kom forrige uke, så det var litt ventetid på de, men de var faktisk worth the wait.

HA EN FIN TORSDAG 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg