DET PERFEKTE HJEMMEKONTOR

Hei og god fredag alle sammen! I forrige blogginnlegg ble jeg vel enig med meg selv om å ikke ha med speilrefleksen i helgen, men her sitter jeg jaggu meg og blogger fresh-out-the-speilrefleks-bilder. I hvert fall, jeg er tilbake på hyttetur! På samme hytte som vi var på med Erica og kjæresten for cirka et år siden. I høst kjente vi begge at vi savnet fjorårets tur veldig, så vi bestemte oss for å leie den igjen i år! Denne gangen er det derimot snø her, så det er skikkelig winter wonderland. I tillegg har vi fått med oss noen flere, så da er vi en liten gjeng her. Vi kom i går, da ble det en deilig parmesan og fløtepasta. I dag har det vært jobb/skoledag for samtidlige her, noe som egentlig har vært veldig hyggelig. Ingen bedre hjemmekontor enn på fjellet med masse snø rundt seg!!!

Altså hytten er såååå utrolig fin! Elsker å være her

 

Koser med min gudsønn

Dagens frokost

 

Nå skal jeg begynne å gjøre meg ferdig her på maccen – halvparten har dratt på butikken for å handle inn pizza til i kveld, noe som blir helt utrolig digg. Vi skal prøve oss på den samme som i fjor – en utrolig digg hvit pizza med kylling, hvitløk, chili, basilikum og masse annet deilig. Jeg er faktisk egentlig ikke så glad i hvit pizza, men denne var helt fantastisk. Om vi får den til like bra som i fjor skal jeg prøve å få sneket til meg oppskriften å dele her inne, for den anbefales virkelig!!

Håper alle får en nyyydelig helg!

 

6 kommentarer
    1. Hytteturer er det koseligste! Og hytta så sååå fin ut <3 Håper alt gikk greit med den nye macen din <3 og husk å kjøre riktig på vei hjem denne gangen hehehe<3

    2. Så kjekt, elsker når dynamic duo er samlet<3 Vet du om hytten er på airbnb? Har så lyst å sjekke den ut🌟
      Ha en fin søndag!

    3. Åå, så koselig!
      Du, gjett om det blir slushmaskin i 30-års i helga!? Jadda! Men hvor lang tid tar det for den å bli kald/frosset og klar til servering? Husker du det? Takk for bra inspirasjon, det må jo bli nydelig!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg