DET SØTE LIV OVER

A N N O N S E L E N K E R   N E L L Y

Dette bildet beskriver turen rimelig godt

 

For noen damer da!!!

   

Bikinitoppen min finner dere her og trusen her! ELSKER denne bikinien og anbefaler den varmt, sitter helt nydelig på kroppen og føler den former kroppen min litt!

 

Et lite bildedryss fra det ultimate landet: syden. Hahaha. Jeg har aldri vært i Bulgaria før, så gøy å krysse av et land på listen. Vet dere hvor vi var? Sunny Beach, haha! Kan ikke si at det er den fineste plassen jeg har vært, og det var veldig … syden. Både på godt og vondt, høhø. Nå var vi faktisk aldri på ekte-ekte Sunny Beach da vi med vilje unngikk den delen litt, men gamlebyen og Nessebar var faktisk veldig fint og det kan jeg anbefale om man er der. Selv om plassen ikke var 10/10 gjør det ikke noe, da hele poenget var å være sammen. Og jeg hadde absolutt et 10/10 reisefølge, og herregud som jeg koste meg. Jeg savner det allerede!!

4 kommentarer
      1. jeg syntes den er normal i størrelsen! har toppen i XS (den er kanskje litt stor i størrelsen, passer meg perfekt og er vanligvis en S i overdel) og trusen i S <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg