FØRSTE OG SISTE FEST

A N N O N S E L E N K E   H E R M I N E   H O L D

  


H Å R S P E N N E N   
F I N N E R   D E R E   H E R

T S K J O R T E N   E R   F R A   I B E N

 

Jeg har fått maaassse ny hårpynt som jeg har tenkt å vise dere, blandt annet denne nydelige grønne. Minner meg sånn om farmoren min og alt det fine hun hadde på sminkebordet sitt <3

Herregud, i dag ga jeg ny mening til begrepet “helt om dagen, helt om natten”. I går var det “påskejam” her i Brønnøysund, så jeg dro yngre del av familien ut på partay. Det endte opp på nachpiel, og klokken 6 i la jeg meg – samtidig som naboen dro på jobb. Men herregud så gøy jeg hadde det! Anyways – hva tror dere jeg gjorde i formiddag? Jeg faaakkkkings rebusløp. Det er en påsketradisjon her, men en påsketradisjon jeg ikke har vært med på på 10 år da jeg 1. hater å gå tur 2. hater rebus. Men i dag dere, var det en litt halv-tolv Anna som trasket rundt i marka med familien, og drakk husholdningssaft med pensjonister. Det var faktisk veldig hyggelig, kanskje jeg endelig begynner bli voksen nok til å like en aldri så liten tur?? Anyways – første og siste fest for påsken er over for min del, og nå blir det lesing og spising resten. Issa vibe

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg