DINNER AND DRINKS

A N N O N S E   N E L L Y

 

Ø R E P Y N T E N   F I N N E R   D E R E    H E R    S K O E N E   F I N N E R   D E R E    H E R

 

Ovenfor er noen snapshots fra gårsdagen! Planen var vel egentlig å ta litt bilder, men jeg må innrømme jeg var veldig lei av å sitte på mobilen og ta bilder etter en laaang jobbdag, så da var det nydens å bare nyte god mat og vin på Nellymiddagen vi var på i går. Jeg og Andrea rakk så vidt å pudre nesen og legge en winged eyeliner, før vi måtte løpe ut døra – men vi rakk det heldigvis! Jeg kom jo brasende inn, ukordinert og klumsete uten like, og folk måtte seriøst trodd jeg var på felgen. I går var jeg klumsorama deluxe, og raste ned alt i min vei. Sånn, om noen lurte?? Selv om gårsdagen var lang, var den superhyggelig. Vi møtte opp med teamet fra Nelly, samt en kjempefin gjeng bloggere. Det var til og med noen nye fjes, noe som alltid er superhyggelig. Nellyfester og middager er virkelig alltid bra, og man blir jo en liten familie. Så masse latter og en kjempefin kveld <3

Akkurat nå ligger jeg i hotellsengen min! I dag “flyttet jeg ut” fra Andrea, og tid for å sjekke inn på hotell. Kjæresten er faktisk også i byen (siden han skriver bacheloren sin her), så i kveld blir det forhåpentligvis noe digg mat. Økonomisk sett passer det jo jækla dårlig å sjekke inn på hotell og må spise alle måltider ute, da jeg er super blakkesn med fakturaer som jeg ikke har fått betaling på. Men men, levva litt (på mastercarden, si)!

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg