DJ PROBLEMZ

A N N O N S E L E N K E R   N A – K D 

I går ble det en aldri så liten tur ut på denne damen! Det var en nydens mix av både nye og gamle venner, og litt vin før vi svingte oss videre på byen. Vi skulle egentlig dra på hip hop kveld på en ny uteplass her i Trondheim, men så langt kom vi aldri. Det var faktisk sjukt bra musikk på det første utestedet vi dro på, og at det ikke var sitteplasser gjorde ingenting, da dansegulvet fristet mer. Men, så skjer det som alltid må skje – DJ’en bestemmer seg for at det skal gå fra 100 til helvette, og syrebonanza og listepoppen dundrer løs. Da var det jaggu meg for sent å stikke videre også, så da pilte jeg hjemover med nattmat og venner for å diskutere den nye sesongen av Game of Thrones, haha. Men alt i alt en veldig gøy kveld! På gruppechatten i dag bestemte vi oss for at jeg skal ha meg et friår etter bacheloren og “utdanne” meg som DJ og starte med det på ekte

Nå har jeg og kjæresten vært ute og spist pizza og drukket Urge. Shit ass, Urge er fyllesykens brus – nam?? Jeg spiste faktisk pizza i går også, og gjett hva som skal spises på familiemiddag med svigers i kveld? Its pizza bitch

K J O L E N   M I N   F I N N E R   D E R E    H E R

S E   S Å   F I N   L E I L I G H E T E N   T I L   K A M I L L A   E R !

 

9 kommentarer

Siste innlegg