DRAMAQUEEN

Hei alle sammen, og god lørdag! Jeg forsto først at det var lørdag for noen timer siden, haha. Det tikket inn en melding på mobilen min i formiddag hvor det sto: “Ut i dag?”, og jeg tenkte *hvorfor i alle dager skal de ut i dag så sjukt random??*. For min del kunne det vært tirsdag i dag, og først nå skjønner jeg at det er o-store-lørdag hvor noen heldige mennesker sin største bekymring er hvilke høyhæler man skal ha på for kvelden. Hahaha, det er sjukt ass, hvor dramatisk man blir i eksamensperioden. Hvor SJUKT jeg savner hverdagslivet liksom

Jeg kom akkurat hjem fra skolen og butikken, hvor jeg og kjæresten har kjøpt inn middag og snacks til i kveld! Han har vært i Oslo hele uken, noe som har vært midt i blinken, da jeg har vært hjemme 7% av tiden. Når man ikke har noen å komme hjem til frister det liksom ikke like mye å dra hjem fra skolen heller, så derfor har jeg fått lange dager med regning, uten å tenke på noe annet “gøyere”, haha. Men nå skal vi myse oss med god mat og godis, før det er opp igjen i morgen tidlig og kjøre samme prosedyre som hver dag denne uken, haha.

J O G G E D R E S S E N   E R   G A M M E L   F R A   T O M M Y   H I L F I G E R

 

H A   E N   N Y D E L I G   L Ø R D A G   A L L E  S A M M E N   ♥

8 kommentarer
    1. Måtte bare kommentere når jeg leste du skrev at man blir så dramatisk i eksamensperioden, føler deg så sjuuukt!! Er inne i eksamensbobla selv og savner bare hverdagen helt latterlig mye haha. Masse lykke til på eksamene dine!

    2. Du har sikker blitt spurt om det hundre ganger, men hva heter den rosafargen på veggen din?? Den er helt nyydens<3

    3. assa, du er veldig god motivasjon i eksamensperioden!! Når jeg går inn og leser på bloggen at du også bare leser, så får jeg liksom lyst til å lese til eksamen?? om det gir mening?? takk for det<3

      1. haha DET er gøy å høre da!! selv føler jeg meg sååå kjedelig når jeg blogger i eksamensperioden, så veldig fint når folk faktisk blir motivert av det. masse lykke til på eksamenene dine, STÅ PÅ! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg