DRATT RASKT NED PÅ JORDA

A N N O N S E L E N K E R   N A – K D

 

T O P P E N   F I N N E R   D E R E    H E R

B U K S E N    H E R    U T S O L G T   

( M E N   I   A N D R E   F A R G E R      H E R )

 

Hei fra en GLAD jente! Jeg hoppedanset ut eksamenslokalene i dag, da oppgavene vi fikk gitt var mye lettere enn hva jeg hadde lest på. Trodde jeg. Alle venna (som er dritflinke) syntes den var vanskelig, og jeg ble riiiiimelig raskt dratt ned på jorda igjen. Det er det med regnefag – man føler jo så klart det har gått fint, av den grunn at man tror sine egne beregninger er rett. Så om det virkelig gikk så bra som jeg trodde, spørs, hahaha. Men eksamenen er over og det blir i hvert fall en ståkarakter, noe som er grunn nok til å være glad i seg selv. Som en wise ass bloggleser kommenterte i går får jeg ikke gjort noe med det uansett, så jeg tenker å ikke regne over eksamen heller. Det naive liv er det gode liv, er det ikke sånn da? Jeg velger å leve i troen på at det gikk bra hahhaa

Over har dere noen bilder fra nuet! Etter eksamen ble det trening, før jeg dro hjem og svarte på mail, lagde middag, ryddet leiligheten – ting jeg ikke har hatt tiden til å gjøre siden forrige ukes eksamensslutt. Også har jeg øvd meg på sminke, hahah!! Det har jeg faktisk gjort flere kvelder på rad, og tatt meg noen minutter foran speilet med skyggefarger før jeg går i dusjen. Jeg har fått veldig lyst til å bli flinkere til å sminke meg, og har gått til innkjøp av flere supergode øyeskyggepaletter (om noen vil se?). Jeg har også øvd meg på ansiktskontur, ser noen kanskje at søta har fått smalere nese?? Haha jeg har egentlig aldri hatt noe behov for å konturere nesen, men når jeg først er i gang med kinnben og globallinjen øver jeg meg der også. Rart hvor stor forskjell sminke kan gjøre!

Nå skal jeg faktisk begynne lese igjen.. På nytt fag, som forhåpentligvis er litt lettere stoff. Ha en fin dag videre <3

13 kommentarer
    1. Dette er litt random, men jeg jobber i parfymeri og det finnes noen dufter som heter anais anais. Og hver gang jeg ser de så tenker jeg “ANNAIS”, og nå har det blitt sånn at når jeg er inne på bloggen din så tenker jeg “ANAIS ANAIS” og det er en sånn ond sirkel jeg aldri kommer meg ut av nå hahahah. Det er så lol at jeg tenkte jeg skulle dele med deg

    2. Har fått inntrykk av at du alltid har gjort det bra i skolen, så kunne du kanskje ha laget et innlegg med dine beste studietips? tips for notater, forberedelser, generell studieteknikk, hva du gjør i eksamenstiden osv? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg