EN ALDRI SÅ LITEN “NEW IN”

A N N O N S E L E N K E R   O G   S P O N S   N E L L Y

I dag tenkte jeg å ha en aldri så liten “new in”! Jeg får alltid overtenning på våren, og med en gang det kommer sommerklær i butikkene er jeg påmeldt, haha. Bare synd det enda er litt kaldt til å bruke det, men ikke lenge nå!! Så tenkte å vise dere litt – de fleste plaggene er overraskende søte og romantiske, noe som er ganske lite meg etter en helsort vinter. Men jeg eeelsker det, sommer-Anna er en annen person!

Så under får dere noe som ser ut som en jævlig solbrun Anna! Haha, disse tok jeg nettopp – rett fra trening med en spraytan som er mildt sagt over due. Preset’en derimot gjør meg superfresh og brun – I assure you, I am not

T O P P   N E L L Y ,    H E R

 

Denne ble jeg veldig positivt overrasket av, elsker hvor fint den sitter på kroppen! Og ikke minst – typ den første bodyen i verden som ikke er for kort til meg og gjør meg steril (neida joda), haha. Superbehagelig og kledelig <3 

K J O L E   K I S S   T H E   S K Y ,    H E R


Haha, til høyre ser dere hvor brun jeg egentlig er, lollo. Men denne kjolen!!! Den kjøpte jeg faktisk for å ha på på bursdagen min, elsker fasongen, stoffet og mønsteret – er liksom en blanding av orientalsk mønster møter Barbie. Det ble jo ikke denne jeg valgte å bruke til slutt, men gleder meg til å få brukt den senere denne våren / sommeren <3

K J O L E   N E L L Y ,   H E R 

 

Også en favoritt, herregud så fint denne satt og ikke minst – så behagelig! Tenker denne + tight highs på byen, eventuelt med strømpis og boots til hverdags. Håper denne kommer i flere farger for den likte jeg veeldig godt hihi

J A K K E   N E L L Y ,    H E R    S K J Ø R T   N E L L Y ,    H E R

 

Også seff, en aldri så liten co-ord, haha. Jakken er jeg ikke helt sikker på enda – som dere ser stylet jeg den på 3 ulike måter – hva liker dere best? Skjørtet elsker jeg, men syntes jeg som oftest kler slike jakker når de er hakket kortere.

T O P P   N E L L Y ,    H E R    B U K S E   N E L L Y ,    H E R

 

Også dette settet da, oh my gooood! Dette er faktisk i veldig god kvalitet, og passer veldig fint til spesielle anledninger og sommerfester. Jeg må ha buksen i en real steaming-runde først, hahaha 

K J O L E   N E L L Y ,    H E R

 

Også veldig utypisk meg, men guri – jeg liker å være denne søte Annaen i ultrasøte sommerkjoler. Like fin å ha på stranda som til fest (da ville jeg nok hatt sorte boots til, så det ikke blir FOR cute)

T O P P   N E L L Y ,    H E R    B U K S E   N E L L Y ,    H E R

 

Dette settet prøvde jeg jo før det kom i butikken, og det var så sjuuukt digg i stoffet at da det kom ut måtte jeg ha det. Både toppen og buksen er fine for seg selv, men en sucker for matching som jeg er, elsker jeg det sammen mest. Anbefaler dette, supergodt stoff! 

K J O L E   R I V E R   I S L A N D ,    H E R

 

Enkel og grei kjole som også er perfekt å ha i sommer, i og med at den passer til absolutt alle anledninger (altså seff bortsett fra begravelse, jobbmøte osv da lol)

 

S K J Ø R T   O N L Y ,    H E R

 

Enda mer leo, hihihihi… Jeg føler egentlig ikke jeg er så fin i slik midi-lengde på skjørt, men jeg har jo bestemt jeg for å drite langt i hva jeg kler og ikke, og bruke klær jeg syntes er fint. Og dette syntes jeg var veldig fint!

T S H I R T   U T S O L G T ,   M E N   S Å   O G   S I   H E L T   L I K    H E R

 

Også t-skjorten jeg brukte da jeg var ute på selve-selve-bursdagen min! Mange spurte om denne – akkurat denne i rød skrift er utsolgt, men de har den i en mer oransj skrift <3

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg