EN ALVORLIG TURN

A N N O N S E L E N K E   N E L L Y

 

 

J A K K E N   F I N N E R  D E R E    H E R

 

Noen bilder fra dagens frokost! I dag ble vi vekt av solen inn vinduet, så vi bestemte oss for å ta med et teppe, dra på Solsiden å kjøpe kaffe og baguetter for å ha en liten piknik-frokost. Det var sååå deilig, og endte så klart opp med at både jeg og kjæresten lå og halvsov i en times tid midt på gresset, haha. Det er slaraffenlaivet ass! Bildene av meg er derimot ikke fra i dag, det var fra kaldere dager (da jeg endelig fikk brukt den nye jakken min!!! positivt med litt gråvær). Akkurat nå sitter jeg og prøver å høre på litt musikk som blir overdøvd av sentrifugen på vaskemaskinen min, jeg er nemlig egentlig på vei ut døra for å trene. Det er så varmt og deilig ute i dag at jeg sitter her i treningsshorts for typ første gang i mitt liv? Tror aldri jeg har trent i shorts før i hele mitt liv, mest fordi jeg i så mange år var usikker på mine egne ben. Det samme med sminke – før kom jeg meg så vidt ut av huset uten i hvertfall foundation og øyenbryn, og nå kan jeg ta meg selv i å nyte å svette på helt sminkefri hud når jeg trener. Rart med det der ass, og deilig å bli voksen sånn sett – å lære seg å elske seg sjæl på alle mulige måter. Shit det innlegget her tok en alvorlig turn her nå, haha! Må alle dere ha en nydelig dag <3

3 kommentarer
    1. Liiiiker jakken 😍
      Over til et spørsmål; jeg vet du liker interiør og jeg lever typ for stilen i leiligheten din! Jeg har fått i oppgave av kjæresten å innrede den nye leiligheten hans, uten å ta helt av på den feminine fronten (det er hans leilighet og jeg bor i min egen) haha 🙈 Jeg elsker messing, sort og beige, mens han er stuck i gråsona. Kunne du laget et inspirasjonsinnlegg til hvordan du hadde innredet mancaven? 😇

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg