EN ANNERLEDES MIDDAG

På onsdag fikk jeg det over meg å gjøre noe litt hygg, så da bestemte jeg og kjæresten oss for å grille til middag! Så da hentet vi oss litt ved, fyrstikker, saueskinn, før vi dro til ei fjære hvor vi satte oss ned. Der var det massemasse ender som gikk rundt, og to av de satt 1-2 meter ved oss heeeele kvelden og holdt oss med selskap, haha. Vi hadde også med pølser, lomper, ketchup, brus og sprøstekt løk, så da ble det en skikkelig koselig grillmiddag! Dere skulle seriøst sett hvor _RÅ_ jeg var på å fyre opp det bålet, det gikk seriøst 2 minutter så var det full fyr som holdt koken helt til vi slukket det. Aayyyeeee speidern neste på meg

Men ja, det er et lite tips om man har lyst å gjøre noe litt hyggelig ute om dagen, nå begynner det jo å bli liiiiittt varmere ute, så det er veldig fint å sitte ute i varme klær og foran bålet. ♥ Hvis det blåser veldig eller man ikke har tilgang på ved så kan man jo eventuelt også kjøpe en engangsgrill!

Også to bilder fra litt tidligere på dagen:

8 kommentarer
        1. Så koselig!!!
          Kan jeg få spørre deg en ting- skal du fortsette å studere? Hva er planen liksom? Så spennende å høre, har følgt deg siden vi var mini 🙂 Else

          1. så koselig å høre, tusen takk! <3 akkurat nå føler jeg meg litt "ferdig studert", men ser absolutt ikke bort i fra å starte opp på fornybar energi ingeniør igjen når jeg er eldre <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg