EN BRA DAG

Hei og god mandag alle sammen! Bare for å starte denne mandagen eksakt lik alle andre mandager her inne: en recap av hvor rævva mandagen min var/er. Haha. Men i dag kan jeg gladelig melde at mandagen min ikke var rævva, for en gangs skyld. Noen dager er det bare _lettere_ å komme seg opp fra senga til morgenforelesningen på en mandag, og i dag var en slik dag. Ellers fikk jeg også krysset av nesten alle “to do’s” på kalenderen min, etter å ha kjørt en halv dag rundt i byen. Sånne ting elsker jeg og det kvalifiserer i min verden for: en bra dag. Haha

Jeg tenkte jeg skulle vise noen bilder fra helgen min!:

Deilig fløtepasta med Erica på lørdag. Denne klarte hun å diske sammen fra kjøleskapet sitt, da ingen av oss hadde husket å handle inn til middag dagen før, og det var 1.mai, høhø. Imponert!

Lørdagens outfit! Skoene er Adidas Yung-1, jakken kjøpte jeg på salg på Zara til 70 (!!) spenn for et halvt års tid siden om jeg ikke tar feil. Brillene er 04 i grønn fra Chimi, troooor rabattkoden min er gydlig ut i morgen, koden er ANNA (reklame)

Det var en veldig fin og rolig helg, med deilig vær, fine folk og uttallige mengder pizza (og generelt god mat). Akkurat nå har jeg akkurat spist middag etter en treningsøkt, og skal straks ferdigstille et blogginnlegg til i morgen, som jeg gleder meg til å poste! Det er nemlig “før og etter”-innlegg fra badet mitt!!! Sååå mange har etterspurt dette, så gleder meg til å endelig poste det.

 

H A   E N   F I N   M A N D A G   V I D E R E ! 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg