EN HELG PÅ FJELLET

I helgen var jeg jo på en liten hyttetur med masse fine damer på Skeikampen! Noen av oss reiste nedover på torsdag allerede, så det ble en skikkelig fin langhelg. Og kald langhelg! Men det gjorde egentlig ingenting, jeg hadde med godt av klær både til meg og Elsa. Så det ble noen lange fine turer, masse god mat, masse prating og masse fliring. En veldig vellykket helg Tenkte å vise litt bilder fra digitalkameraet mitt fra helgen:

Ut på tur

Max og Elsa var så klart også med

Kosing og side eyes

Nå sitter jeg og Erica på kontoret og jobber litt med en fest vi skal ha i helgen! Mer om det senere, hihi

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg