EN HERLIG EKSAMENSPERIODE

A N N O N S E   N E L L Y

Finnes det noe mindre helgete følelse enn når du lever i social distancing-hverdagen, samtidig som du har eksamensperiode? Hver dag føles helt lik, med bøtter av kaffe, inne i leiligheten, med nesa i boka eller foran skjermen. Men jeg klager absolutt ikke. Jeg tror dette må være den herligste eksamenen jeg har hatt – det er oppriktig gøy å sette seg ned å skrive, gjøre analyser og eksamen føles liksom ikke så … håpløst som mange andre fag har gjort, særlig i starten. Så det er jo noe! I dag ble jeg 90% ferdig med oppgaven, så da skal jeg laxe litt i helgen, da det stort sett er finpuss igjen. Og nedkutting. Herregud, story of my life. Hver enda oppgave jeg skriver. Denne gangen er det 21 sider som skal kuttes ned til 15. Det blir sikkert kjempegøy

 

 

G E N S E R   N E L L Y ,    H E R

B U K S E   N E L L Y ,    H E R

 

Nå skal jeg gjøre litt yoga før det er taco times med familien. Jeg kjenner nakken min er stiv som en stokk her jeg sitter, så det må tøyes, bøyes og pustes litt kjenner jeg. Jeg er på dag 26 av 30 days of yoga with Adrien, og kjenner jeg oppriktig gruer meg til det er ferdig, haha. Heldigvis har hun mye annet bra liggende ute! G O D   H E L G   A L L E  

6 kommentarer
      1. nåja DET var litt å ta i – jeg er absolutt ikke god i alt jeg gjør, men tusen takk uansett for en veldig koselig kommentar <3 <3 god helg fine!!

    1. Hvordan synes du det er å være student i egen by? Jeg har kjæreste i samme by som vi er ifra, og de har et studie her jeg kunne tenke meg, men jeg vil helst flytte til en større by. Vil likevel ikke flytte fra kjæresten, men synes det virker kjedelig å være student i egen by? Hva er dine erfaringer?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg