EN JULETREUPDATE

A N N O N S E   E L L O S ,   B O D Y S H O P 

P U F F E N   F I N N E R   D E R E   H E R 

 

J U L E S T J E R N E N   F I N N E R   D E R E      H E R

R E V E N   E R   E N   Ø D E L A G T   N Ø K K E L R I N G

J U L E K U L E N E   E R   F R A   S Ø S T R E N E   G R E N E   ( I   F J O R )

 H U N D E N  O G  G R I S E N  E R   F R A   T I N G 

A D V E N T S K A L E N D E R   F R A   T H E   B O D Y   S H O P

 

Hahaha “en juletreupdate” er noe av det mest BLOGGETE jeg har hørt. 1) Ingen har spurt om noen juletreupdate, 2) Det er nok ingen som bryr seg om en juletreupdate, og 3) Det er 2020, ingen trenger en juletreupdate. Men likevel – here we are! Jeg selv er åpenbart veldig opptatt av det, hahah! Jeg har nemlig kjøpt meg nytt juletre, og er veldig fornøyd med det. Er det ikke fint? Jeg kjøpte meg jo juletre i fjor som var en høy, men smal versjon, men det viste seg at jeg faktisk hadde plass til en fullsize. Så da solgte jeg mitt “gamle”, og gikk til innkjøp av et nytt. Det ble superduperbra, meeen nå ser jeg jo at jeg glemte å ta et fullsize-bilde… Fankern! Men jeg har store planer om å legge ut fler bilder fra leiligheten når den er pyntet til jul – dette er nemlig bare første runde, med juletre, julekalender og litt julelysestaker. I morgen skal nissene og det meste andre komme opp. Juletreet er fra Plantasjen by the way, og er modellen “Ulvdal”!

 

H Å P E R   A L L E   H A R   E N   F I N   M A N D A G  

 

7 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg