EN KJØKKEN UPGRADE

ANNONSELENKE ROYAL DESIGN

Hei og god fredag alle sammen! I dag startet dagen med en befaring med møbelsnekkeren som lagde bokhyllen her hjemme! Vi har jo enda to rom som trenger litt kjærlighet, og da sææææærlig soverommet at the moment. Det er ganske stort og trenger en løsning, akkurat nå ligger alt av malingsspann, lamper, lister og ja, alt av ROT der inne. Så det blir spennende å se!! Ellers kom jeg akkurat hjem fra trening, så nå er det snaaaart klart for helg!

Jeg tenkte vise dere en liten update på kjøkkenet! Jeg har jo vist det på Instagram real quick, men tenkte å legge ut litt her også med litt bedre bilder. Kjøkkenet er jo egentlig ganske cute, men det var noen få ting jeg ville gjøre for å få det litt mer “meg”. Det ene er å bytte benkeplate så man har mulighet til å sette til to barstoler, og det andre var: endre grep!!! Herreguri som jeg hatet de forrige håndtakene, haha. De var i sølv, ganske store og avlange, og sånne man tar alle fingrene under og drar ut. Så når man lagde mat og åpnet skuffer endte det alltid opp med å bli masse gris under de, pluss at de var vanskelig å åpne feks kjøleskapsdøren med, og ikke minst: stygge. Hahahha. Det var så klart hovedgrunnen til at jeg ville skifte. Så jeg bestilte noen flate, runde i polert messing og WOW så fornøyd jeg ble!!! I tillegg er det en billig men effektiv måte å endre uttrykket på ja feks kjøkken, bad, garderobe. Her er bilder:

 

KNOTTER HER

Litt dumt jeg ikke har bilder før da, men men. Se så cute det ble! Føler det ble den perfekte blandingen av lugn og lyx, uten å prøve å være for “trendy”, som de andre. Jeg elsker jo runde knotter i messing / gull ellers også, og har det på garderobeskap og alt mulig fra før, så da blir det jo i tillegg en litt rød tråd der i leiligheten. Knottene er tunge og i veldig god kvalitet, så kan aaabsolutt anbefale de! Jeg kjøpte 4 for lite, så nå skal jeg inn å bestille 4 til, så vi får skrudd på de siste på kjøkkenøyen også.

Så det var et lite pip fra meg i dag haha! Nå skal jeg jobbe litt før det blir taco og chilling i kveld, før flere av jentene som bor borte kommer hjem i helgen, det gleder jeg meg SÅNN til!! Så da blogges vi neste uke, good helg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg