EN KJOLE MED BETYDNING

 

Bare meg i det som må være den vakreste kjolen jeg noen sinne har eid! Og det fineste av alt – den er min avdøde farmor sin. Hun døde da jeg var ganske liten så jeg kan ikke huske så mye av henne, så å gå rundt i en av kjolene hennes føles veldig spesielt og fint. Jeg har gledet meg sånn til å vise dere denne, og i dag hentet jeg den hos renseriet. Jeg måtte også innom skredderen med den, men det var kun for å fikse to knapper og noen ødelagte sømmer. For det sprøeste av alt – den passet helt perfekt til meg! Da jeg hentet den hos renseriet og så at alle små flekker var borte og silken var heeeelt strøken ble jeg nesten helt rørt over hvor vakker den var, haha. Jeg gleder meg sånn til å bruke denne, når det blir aner jeg ikke – men det blir nok ved en spesiell anledning! Jeg prøver å finne ut når sånn cirka den er fra, men selv tipper jeg rundt 50-60 tallet, det samme sa også skredderen. Virkelig en kjole med betydning!

I kveld skal jeg spise årets første pinnekjøtt og jeg gleder meg sååå innmari. Håper dere får en fin lørdagskveld!

20 kommentarer

Siste innlegg