EN KOLLASJ DERE TRENGER PÅ EN ONSDAG

I   P R E S E N T :   E N   K O L L A S J   A V    M E G   S O M   S J E K K E R  

T E M P E R A T U R E N   U T E   V I A   S N A P C H A T

Haaaalllaien alle sammen og god onsdag! Bare et kjapt spørsmål angående kollasjen over – hvorfor blir huden så jævlig hoven av å sove? Det tenker jeg på hver gang jeg står opp litt for tidlig. Og – er det bare meg som sjekker temperaturen ute via Snapchat? Jeg gjør det hver bidige morgen før skolen, og bestemte meg en dag for å starte lagre alle de støgge “hvor kaldt er det ute i dag da”-bildene. Ble det ikke nydelig?

Akkurat nå har jeg sendt inn litt jobb til godkjenning, og sitter og lengter etter å få av meg sportsbhen som knager i siden. I morges var det tidlig forelesning, noe som var rimelig vanskelig å komme seg opp til etter å sett hele sesong 7 av GoT før jeg la meg. Jeg tenkte jeg skulle starte å se siste sesong igjen før neste kommer, og hadde da satt av en liten uke til det. Èn dag brukte jeg. Eller, en natt. Man får jo fanken ikke sove når man ser på verdens beste serie

Nå skal jeg jobbe litt mer, før det kanskje blir en liten tur i marka. MARKA! Dere hørte meg. Jeg syntes å gå tur i marka er driiiitkjedelig, men når man blir bedt med må man vel takke ja. Er det noen som er like? Som syntes å gå tur i by/langs kysten enn i marka eller fjellet? Jeg er en sjø- og byjente åpenbart

7 kommentarer
    1. Haha elsker at du lagret de bildene og velger å vise de til oss!! Ja vi trengte dette. Og til spørsmålet ditt: ja det er mye kjekkere å gå på tur med sjøen enn i marka og fjellet.

    2. Hahaha jeg bruker også snapchat. Tror faktisk jeg skal gå meg en tur langs kysten nå, med skitshowet på ørene!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg