EN LANG (NOK) NATT

Som jeg nevnte i går hadde jeg planer om å sitte oppe å se det amerikanske valget, noe som gikk sånn halvveis. Etter en lang dag med skole kjente jeg allerede i 11-tiden at jeg burde lagt meg, men klarte faktisk å holde meg våken til 02.30. Valget var jo mildt sagt ikke over da jeg sto opp heller, så sånn sett er jeg glad for at jeg la meg i noooogen lunde rett tid, hehe.

(Annonse) Og takk til Wood for helt nydelig pizza til valgvaken! Jeg var helt crazy bananas og prøvde meg på to nye varianter i tillegg til favoritten med salami, og alle var suuupergode

Jeg bakte også horn her en dag, og bruke denne oppskriften! Har laget de før og de er suuupergode – jeg lagde vel 24 stk på mandag, og det er nå tomt så dere kan jo gjette hva jeg har spist de siste dagene NAM

Jeg var innom en kunstutstilling på søndag (ahhaha snikskryt) hvor de solgte handlenett i refleks, som jeg må vise dere og tipse om. Hvor genialt?! Jeg bruker jo handlenett hver eneste dag, så å ha denne enorme refleksen over skuldra er jo perfekt nå som det begynner å bli mørkt. Det står at det er fra et merke som heter “Logi”. Jeg googlet litt og ser ut til at det er dette her

Dette var jaggu meg et random blogginnlegg, du! Men men. Ha en fin dag videre

 

7 kommentarer
    1. Så digg dag <3

      Kan man kjøp dæm nættan ett sted ? 🙂 Sku virkelig hatt ett sånn også 😀 Digg me skikkelig reflæks og værtfall på nåkka som e nyttig 🙂 Syns vanlig reflæks e så flaut og gå me, hahahah 😂 Se før dæ to gærninga som e ung me reflæksvæst 😂 Kan se det før mæ når man e 40-90 år eller nåkka 👍 Men ikje når man e under 30 😂😂

      Ka du bruke og ha på hornan ? 😀 Smørr og ost ? <3

      1. jaa jeg linket det i blogginnlegget, også får du kjøpt det på TKM utstillingene men tror faktisk de var tomme! 🙁 jeg bruker å ha på skinke og ost, suupergodt!!

    2. Oh, æ så linken din no.. hahah æ så den ikje ista 😂

      E utsolgt dær også :-/

      Æ krysse fingran før at dæm får dæm inn igjæn 😀

      Dyre handlenætt faktisk, haha 🙂 men det e værd det <3

      Det e godt, nam nam <3
      Varma i ovn eller microen ?
      Eller uten varme, godt det også 😀

    3. Er også handlenett og annet stæsj (typ paraply, lue, votter) av/med refleksmateriale på Lindex! Om du skulle ha mersmak på det 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg