EN LITEN PÅMINNELSE

A N N O N S E   N U N O O

Åhhh klesskapet mitt nå gir meg glede! NuNoo-veskene har fått hedersplasser der så klart, og står sammen og STRÅLER, haha! Hvis dere går inn på Instagrammen får dere se enda bedre bilder <3 Og speaking of Instagram – jeg oppdaterer for å minne dere på konkurransen jeg har gående i samarbeid med NuNoo! Jeg ser mange av dere har deltatt allerede – så gøy! Uansett – gå inn på Instagramposten min fra forrige uke, det hvor jeg har på helsort antrekk foran den grå veggen, der finner dere både informasjon og konkurranseregler.

Ellers har jeg hatt verdens sløveste søndag. Våknet sent, tuslet med kjæresten for å kjøpe trøffelburger, satt inne på resturanten og så på regnet, før vi gikk hjem igjen og sovnet litt for lenge. Jepp, vi er bakis, haha. I går var jeg på surprise 60-årsdag, som ble en kjempesuksess! Jeg var hjemme forholdsvis tidlig og hadde egentlig en ganske rolig kveld, men det er noe med hvor sliten kroppen er etter en kveld ute. Da er det digg å ikke ha noe å gjøre, baaaaare sløve! H A   E N   F I N   S Ø N D A G  ♥

4 kommentarer
    1. Anna ❤️
      Det heter forholdsvis tidlig da man ser an en situasjon etter forholdene!! Jeg begynte å tenke på hva forhåndsvis tidlig egentlig betydde og jeg fikk det ikke til å gi mening 🤔 Uansett, ha en deilig dag videre <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg