EN LITEN SOMMERFERIE

Long time no see! Jeg tok meg jaggu en liten sommerferie jeg. Da sola og varmen slo til for fullt her gikk jeg inn i skikkelig feriemodus, og har hatt en helt fantstisk uke. Jeg har tatt en del bilder også så tenkte å dele litt, først fra lørdag! Da var det biffsalat på menyen, som ble så utrolig god. Med en helt fantastisk soloppgang og solnedgang ble det en veldig fin kveld. Fra i fjor sommer ble vi obsessed med å få med oss soloppganger, og det kan jeg absolutt anbefale å prøve, det er helt magisk! Føler jeg lever i en film, haha.

Kjolen jeg har på meg er denne denimkjolen fra Bik Bok, husk at du enda får 20% off hele nettisden ut denne uken ved å bruke koden ANNAIS20

Biffsalaten! Her er det alt mulig rart oppi, dere ser kanskje de fleste av ingrediensene, men det er salat, chilifetaost, jordbær, agurk, druer, granateple, avokado, mango, tomat og biff.

Nå ska jeg ut å trene litt! Så får vise dere flere bilder senere, håper alle har hatt en super helg  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg