EN NATT TATT FRA MAMMALIVET

 A N N O N S E :   R A B A T T K O D E   N A – K D

 

T O P P    H E R

S K J Ø R T    H E R 

A R M B Å N D  H E R

B O O T S  H E R

 

 

Herregud for et vær som plutselig kom!? SÅ deilig! I hvert fall for en dag som denne. Jeg føler jeg kun klager om soving, trøtthet, blåmandag og helvette – men det skal jeg slutte med. ETTER i dag. For fy søren, denne natten. I natt ble Melis plutselig dårlig og begynte kaste opp og bæsje rundt om i leiligheten. Det skjedde cirka hver halvtime/45e minutt, så jeg var oppe sikkert 6-7 ganger til klokken 6 på morgenen. Det er det man kaller intervall-soving! Jeg sliter jo med å falle i søvn også, særlig etter å sittet med bajslukt og grønnsåpe og vasket. Da blir man liksom litt … våken. Men men, heldigvis er Melis bra igjen og det er jo alt som betyr noe! Jeg fikk meg mildt sagt en liten smak på hvordan livet med bebbis og sykt barn kommer til å bli, haha….

4 timer og èn båttur senere…. Hahhaa jeg glemte helt å fortsette på dette innlegget, som egentlig skulle postes i formiddag. Vel vel – jeg brukte faktisk ettermiddagen ute på fjorden sammen med Sofie og Karen – herre jemini for en fin tur. Nå skal jeg gjøre meg klar for en aldri så liten kveldsmat med gjengen i kveld, kombinert med …. RBK kamp??? Hva fanden heldigvis er det i godt selskap og med god mat

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg