EN PERFEKT GAVE

Hei og god tirsdag alle sammen! Dagen i dag har vært litt frustrerende, da mailen min har vært helt kokko. Det var den i går også, men la meg med goooood tro om at den skulle være fikset til i dag – det var den ikke. Så da måtte jeg sette i gang selv og trikse og fikse, men endte opp med en tur på Eplehuset for hjelp. De visste heller ikke, men etter å holdt på med dette siden jeg sto opp har jeg ENDELIG fått fikset det. Så litt ambivalente følelser til dagens oppgave, da det er _drit_ irriterende når ting ikke funker, men herregud så digg det er når det blir fikset. Og ikke minst når man har klart å fikse det sjæl. Sånt digger jeg

Så jadda, kjøret går. Siden sist blogginnlegg fikk faktisk Melis urinveisinfeksjon og hadde litt blod i urinen, så siden sist har vi også styret litt med det. Heldigvis er alt blod borte nå og alt ser ut til å være normalt igjen, men nå starter hun på litt antibiotika. Nå som det er så kaldt ute og hun ikke har pels er det nok sikkert derfor hun har fått det, så spørs om vi får kutte enda litt mer ned på tida i snøen. Herregud: det er lenge siden jeg har kommet med  mye informasjon om ting absolutt _ingen_ har spurt om

Nå vet dere nå iaf at datamaskinen har problemer og at hunden min har UVI

Jeg tenkte å vise litt bilder fra fredag! Det var en dag jeg hadde gledet meg leeenge til – faktisk siden i starten av Desember. Da fant jeg nemlig ut at jeg hadde lyst å gi bort pizzabakings-kurs i julegave til broren og kjæresten min! Til slutt endte vi opp en hel gjeng med folk som bestilte seg. Kurset foregår også hos en av mine faaavoooorittt pizzaresturanter her, så det er jo ikke feil heheeee

Uansett – vi møtte opp, fikk servert et glass vin, før kurset satte i gang og vi lærte alt fra pizzahistorie, hva man trenger å vite om deig, pizzasaus osv, før vi bakte vår helt egne pizza med vår preferred fyll. Det var helt RÅTT og noe jeg absolutt kan anbefale å gjøre sammen med familie, kjæreste eller venner. En perfekt gave om jeg skulle sagt det selv! Jeg bestilte det hos Una Pizzeria

Veldig klar gjeng

Lærte også å lage en veldig god pizzasaus

  

Pizzaen min!!! Jeg gikk så klart for klassikeren min ham and olives, meeeen gønnet på med litt trøffelskinke som jeg fant ut at de hadde. Og let me tell you den var helt NYDELIG

(Når skal drømmen min om å få oppkalt en egen pizza etter meg på en resturant egentlig gå i oppfyllelse lurer jeg på)

  

Sånn, det var litt fra fredag! Nå skal jeg legge ut litt klær på Tise, før det blir trening og middag hos svigers senere i kveld. Ha en fin tirsdag alle sammen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg