EN RØD DAG

A N N O N S E L E N K E R   N E L L Y

 

 

S T R A N D K J O L E    H E R

B E A C H   B A G    H E R

S K O    H E R

 

Kanskje meg og min mest brukte kjole denne sommeren? Har brukt den både på byen og typ hver dag på stranda på begge feriene mine. Disse bildene er fra i dag da vi skulle ta en pause fra solingen og spise lunsj. For første gang i dag spiste jeg noe sunn mat, etter snart en uke med pizza, pasta og biff. Man kjenner litt på at man savner “vanlig” mat også når man bare spiser digg mat til hvert måltid, haha. Men etter en kyllingfillet i dag er jeg klar for en ny runde pizza-pasta i kveld!!

Ellers, hvordan går det med dere? I dag har vært en hella rød dag for min del, da jeg er blitt ganske så solbrent + at jeg presterte å glemme at jeg har dame-uken midt på solsenga. Så der måtte hu gamlemor hjem, gitt. Hahaha at det er mulig å være så fjern. Jaja, det var egentlig like greit, så fikk jeg roet ned solbrentheten og blogget litt i tillegg. Håper det er OK at jeg ikke blogger hver dag i mens jeg er her, det har blitt litt mer naturlig å gjøre det annenhver dag. Men når jeg er tilbake i Norge er det tilbake til hver dag ofc! Håper alle har det bra <3 

2 kommentarer
    1. Hahha elsker å spise sunt om dagen, men så snart kvelden kommer, kommer også alt av godis og usunnn mat 😋

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg