EN TUR TIL RØROS

Hei og god tirsdag alle sammen! HerreGUD så kaldt det er ute nå?! I dag har det vært rolige 10 blå (lol), og både jeg og Elsa har holdt på å fryyse i hjel. Men vi har likevel kommet oss ut på en langtur i dag, da jeg må smi mens jernet er varmt hva gjelder Elsa og gåing. Når jeg sier “langtur” betyr det en tur på 20-25 minutter hahaha. Elsa har jo hatet å gå tur annet enn å tisse 1 minutt ute i gården. Derfor prøver jeg å få gått èn ordentlig tur om dagen i starten nå, før vi forhåpentligvis får til flere om dagen etter hvert.

Men! En annen plass det var kaldere enn Trondheim, var Røros, hvor vi var i helgen! Der var vi på hyttetur til en kompis, og det var såååå innmari koselig. Om man ikke har vært i Røros anbefaler jeg så varmt å dra dit en tur nå i førjulen. Det er garantert julestemning, jeg elsker den pittelille sentrumen der med de koseligste gatene. Men uansett, her er bildedryss!

Fleecen er fra HM, tøflene fikk jeg i julegave i fjor

Da vi kom frem hadde hostene jaggu laget andebryst til oss! Det var så sykt godt, smakte heeelt resturant vett. Med både skjysaus og en chili-appelsinsaus. Nam nå ble jeg sulten

Dagen etterpå var det bare å kle godt på seg, da var det en tur inn til handlegata for å spise, se og bare kooose oss

Se så julestemning!  

Elsa hadde på seg 3 lag med klær, haha. Underst en ullgenser strikket av mamma, så selen sin, så denne strikkegenseren (fra H&M).Og ikke minst sko da!

Etter litt vandring i byen var det jaggu meg planlagt lazer tag!! Det er så gøy, jeg eeeelsker det. Men jeg er ikke spesielt god i det, jeg blir ofte så stressa at jeg bare camper samme plassen gjennom hele runden, a.k.a en veldig irriterende person å spille med/mot hahaha    

Hjem lage hjemmelaget pizza 

Og drikke litt vin, spille og kødddde resten av kvelden!

Det var en så koselig helg med venna, kunne gjort det samme igjen i helgen haha!! Da vi kjørte hjem begynte solen å gå ned, og fikk en nydelig solnedgang mens vi kjørte hjem. I -20 grader, jeeez det er kaldt, ass.

HA EN FIN TIRSDAG ALLE SAMMEN

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg