EN UPDATE OG RABATTKODE

ANNONSELENKER BIK BOK

Hei og god mandag tirsdag dere! For meg er det veldig mandag i dag, da jeg kom hjem fra nord norge i går. Jeg sa jo her på bloggen at jeg hadde litt diverse gøy jeg hadde lyst å blogge om, men noen ganger skjer rett og slett livet og veldig uforutsette og kjipe ting. Så tenker jeg heller skal prøve å få blogget litt mer denne uken! Men ja, i dag er det støvsuging, vasking her hjemme, jeg sitter og tømmer mailboksen as we speak, og har meldt meg på en gruppetime om en times tid. Ellers skal jeg hente noen pakker og spille inn et haul senere i dag, før det blir å lage noe diggg til middag med kjæresten og bare chille. Veeeeldig oppsummerende blogging à 2008 her men jeg føler meg liitttt som en zombie og er liiittt off enda kjenner jeg, men men

Jeg tenkte å dele en aldri så liten rabattkode med dere, nemlig med Bik Bok! Dette samarbeidet skulle egentlig også komme før helgen, men men. Jeg fikk utsatt koden så den varer ut måneden, altså ut neste tirsdag (31.01). Jeg skal som sagt i vei for å hente min pakke etterpå og gleeeder meg sånn til å hente den – det er såååå masse fint inne nå, særlig av deilige, men også kule basics? Men ja:

ANNAIS20

G I R   2 0 %   O F F    B I K   B O K 

 S T R E K K O D E   S O M   G I R   

 2 0 %   I   B U T I K K   L I G G E R 

 N E D E R S T   I   I N N L E G G E T

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER 7. HER 8. HER 9. HER

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER 7. HER 8. HER 9. HER

Denne koden scanner dere bare i kassen når dere er i fysisk butikk, så får dere 20% rabatt på hele kjøpet, den kan brukes så mange ganger man vil (gjelder ikke salg). Gyldig like lenge som internett-koden, altså ut januar

3 kommentarer
    1. Håper det går bra med deg Anna <3<3 fremdeles innom bloggen din flere ganger i uka, helt siden du gikk på ungdomsskolen og jeg selv på barneskolen hahha :))

      1. takk, fine fine du <3

        og ååå så utrolig koselig å høre!!! og såå gøy (og RART å tenke på) at du leste bloggen min på barneskolen hahah elsker det <3 og at du enda henger med er helt rått!!!

    2. Åh det er så koooselig at du fortsatt holder koken i blogg-gamet jeg blir oppriktig glad av å lese innleggene dine <3 Du må aldri slutte haha! Også håper jeg det kommer ny eppert av podcasten snart, alltid et høydepunkt når det kommer ny episode og jeg kan le HØYT både hjemme og i offentligheten med dere på øret haha!<3 Ønsker deg en fiiin uke<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg