EN UPDATE

A N N O N S E L E N K E   N A – K D

Hei og hopp alle sammen! Jeg er på …. feri!!! Jeg vurderte faktisk å ta meg litt bloggfritt mens jeg var her, rett og slett fordi jeg ikke følte helt for å oppdatere. Det går litt slag i slag, og det er jo litt slitsomt å være hun som skal ha fotoshoots på dagtid og en time foran maccen på ettermiddagen som forsinker alt litt for 6 jenter. Men jeg skal prøve å få oppdatert så mye jeg kan, og i dag skal jeg ta med speilrefleksen. Så en liten update, håper alle har det superfint! Og btw, vi har ny podd ute som dere må njuuuuuta på <3

K J O L E N   F I N N E R   D E R E    H E R

 

Gårsdagens outfit, da sang denne damen karaoke, haahhaha. Noen som kan gjette hvor vi er btw? Denne kjolen sitter amazing på, og strammer litt ekstra i midjen som former kroppen fint. Loves it

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg