EN YMSE MANDAG

A N N O N S E L E N K E   J U N K Y A R D

Sååå i dag skjedde dette:

 

Jeg våknet opp, helte meg et glass med iskaffe, og åpnet planleggeren for å se hva dagen og uken skulle bringe. INGENTING. Det tror jeg faktisk aldri har skjedd før, at jeg har en hel uke uten et eneste skribleri. Jeg skriver ned det aller meste jeg skal gjøre, alt fra viktige møter til å pante flasker, haha. Så ja, det var både deilig og snedig å ha en helt ledig uke. Nå skal det sies at den har blitt fylt opp litt siden i morges, jeg reiser både blant annet på vinterferie!

 

 

Ellers har jeg en ganske ymse dag i dag, og føler vel egentlig mest for å bare legge meg under dyna og sove helt til det er en ny dag. Sånn er det bare noen dager. Erica har jo fått meg hektet på Love Island UK, så til nå har jeg tatt en skikkelig fridag med serietitting, vasking av sminkekoster og roet heeeelt ned. Bortsett fra en forelesning i morgen har jeg jo faktisk vinterferie, så da er det vel lov å være slapp og ubrukelig eller??

 

 

S K O E N E   F I N N E R   D E R E   H E R

 

Ellers har jeg fått nye sko, som er en glede på denne dagen! Jeg må innrømme at denne vinteren ble jeg skikkelig bitt av sneaker-basillen, som jeg tidligere aldri har skjønt meg på. Men gosh jeg må get a grip nå, for så mange sneakers trenger man virkelig ikke. Uansett, jeg ble i hvert fall så fornøyd med disse! (De er på salg nå ser jeg!)

 

Hahah alt dette skrev jeg tidligere på dagen, før jeg bestemte meg for å komme meg ut av leiligheten for gjøre noe. Hva gjorde jeg? Dro å kjøpte meg 7 duftlys og hentet keyboardet mitt for å ha i leiligheten. Sånn går no dagan! For en dag haahhaa. Ellers må jeg tipse dere om at H&M Home har de helt klart fineste duftlysene, og med sykt mye deilige lukter. Bortsett fra et jeg fyrte opp ved siden av meg her som faktisk luktet gammel øl (sånn som det lukter etter vorspiel). Men ellers: prima

 

6 kommentarer

Siste innlegg