ENDELIG HÆLJ

Et av dagens gjøremål har vært ….

Å podde! Og som dere kanskje ser på alle tre bildene var ikke dette i studioet vi pleier å være i, men nemlig et studio litt utenfor byen. Da ble det en mini roadtrip på damene. Podden skulle egentlig komme i dag, men jeg har ikke fått den tilsendt enda så spørs om den blir forsinket til i morgen eller søndag (SJOKK fra oss hehe)

Ellers er det jo hælj! I går hadde jeg siste skoledag for uken, og var stoked på helg. Men jeg hadde en del som måtte gjøres i dag, så helt helg er det enda ikke. Men finnes det noe mer nydelig enn å avslutte mailene man skriver med: “god helg!!!”?. Akkurat nå sitter jeg med håret i en alt for stram og skitten hestehale og joggedress, så tenkte jeg skulle dele litt mobilbilder fra de siste dagene heller!

OK, til dere som har videoforelesninger og skoleforelesninger – hva syntes dere er best? Jeg var helt sikker på at hjemmeforelesninger kom til å bli en soleklar vinner for min egen del, men å dra seg opp 08.13 for å ha videoforelesning i matte klokken 08.15……. Shit det er tungt, ass. Da syntes jeg liksom det nesten er bedre å stå opp tre kvarter før, ut i kulda på sparkesykkel og spasere inn til skoleforelesning 08.15? Akkurat når jeg skrev det her begynte jeg å tenke at shit: i vinter skal jeg være jævlig glad for de videoforelesningene på morgenkvisten der, og at jeg slipper å gå ut i kulda så tidlig på dagen ok TAKK FOR MEG

Dobbeldate hos Erica på onsdag som var suuuperkoselig

Bare meg og lille store Max! Det burde nesten vært lover mot at valper skal vokse sååååå fort?! Sist jeg så Max var han en liten bebbis, og nå har han blitt en stor og nydelig bebbis. Det samme husker jeg med Melis da hun var valp – plutselig var hun fullsize?! Nå er de jo like nydelige som store, det er bare fakka hvor sinnsykt kjapt det er mulig å vokse “uten å bli ødelagt”????

Nå skal jeg klappe igjen maccen her og begynne å se mot helg. G O D   H E L G !  

 

14 kommentarer

Siste innlegg