ENDELIG NY GANG

ANNONSELENKE JOTEX

SIDEBORD HER

 

I present to you, mitt nye gang-møbel! Gangen er jo ganske i ett med den åpne løsningen av kjøkken og stue, derfor har det irritert meg at den ikke er heeeelt ferdig enda. Men gang-møbler er jeg litt picky på da det både på passe perfekt, men også være funksjonelt (til småoppbevaring som nøkler, lommebok etc). Så til nå har jeg hatt det gamle skoskapet mitt i gangen, noe som er superpraktisk, men passet ikke så godt inn. Dette glass-sidebordet derimot, herlighet så bra det ble. Faktisk over all forventning?! Jeg trodde det kunne bli litt for moderne og scandi til her hjemme, men det ble altså så bra. Fornøyd!!

 

Men et problem har jeg jo nå da, og det er jo hvor jeg skal gjøre av alle skoene mine fra skoskapet, hahaha. Heldigvis har vi en yttergang også, som ser helt jævlig ut. Så den er også på prosjektlista, og tenkte kanskje dette møblet der? Det var overraskende fint til å være et skoskap, og plass til maaange sko. Hva tror dere?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg