ENDRING I PÅSKEPLANER

A N N O N S E L E N K E R   N E L L Y ,   B I K   B O K 

S K O   N E W   B A L A N C E ,    H E R

J O G G E B U K S E    B I K   B O K ,    H E R  

T O P P   G I N A T R I C O T

T R E N C H   N A – K D 

Hei og god søndag alle sammen! Håper helgen deres har vært bra? For min del har den vært suuuuperrolig, noe som har vært deilig. Nå har jo lockdown-hjernen min begynt å kverne igjen, etter gøyale ting å finne på med nye restriksjoner. Jeg hadde egentlig tenkt meg nordover på påskeferie, men den turen får jeg ta igjen senere. Så den eneste planen jeg har for påsken så langt er å ta ut grillen fra boden, for nå skal det jaggu grilles!!! Hahahaha. Det er ikke akkurat meldt nydelig påskevær, men men shit au

Ovenfor har dere fredagens (?) outfit! At grålaffen med tennissokker og joggesko kan kalles outfit i 2021 er jo helt nydelig. Akkurat nå sitter jeg i samme habiten, og skal straks få på meg en jakke og stikke ut å gå en kveldstur med Erica og Ingrid. En veldig, veldig kjedelig oppdatering fra meg i dag, beklager det! Men nå i påsken har jeg jo ikke annet enn tid, så da blir det forhåpentligvis noe mer spennende som skjer her inne (altså alt er relativt, noe _spennende_ blir det vel ærlig talt aldri)

H A   E N   F I N   S Ø N D A G   V I D E R E  

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg