ENKEL, ENGSTELIG OG SKRAVLENE KVINNE

Disse bildene signaliserer så jæskla “freedom”, at man skulle tro jeg skulle annonsere at jeg hadde sommerferie. Vel, det er egentlig helt det motsatte. Jeg satt og så i gjennom bildene mine fra sommeren og tenkte for meg selv: “Nå er det bare 4 dager til jeg har denne spiriten igjen”. Haha, jeg er så enkel! Føler ikke jeg er alene om den følelsen, og sitte å se tilbake på gamle bilder og tenke: “Hvorfor nøyt jeg ikke sol, ferie og god mat når jeg hadde det?!“. Det tenkte jeg om bildene ovenfor også, samt: “Hvorfor nøyt jeg ikke å se så BRA ut?“. Her sitter jeg med fett hår, sminkeløs, en ullgenser som burde vært kastet til vask og jeg lukter kaffe. Men fankern ass, det er digg å være ufresh også ass. Da blir det ekstra nice når man er fresh igjen

Herregud, speaking of kaffe – i dag har jeg dunket nedpå med tre kopper kaffe og en redbull. Jeg våknet brått i morges, måtte kjappe meg opp og scanne strekkoden av Philadelfiaosten i kjøleskapet. Jepp, dere hørte meg, og det er akkurat like absurd som det høres ut som. Dere har sikkert hørt om appen Alarmy, men der kan man stille inn vekkerklokka på alle mulige rare aktiviteter, og akkurat nå må jeg da på kjøkkenet for å ta bilde av smøreostens strekkode. Før måtte jeg riste mobilen hardt 30 ganger, men den funksjonen anbefaler jeg ikke, da jeg til slutt ristet løs en stabilisator i kameraet og det ble ødelagt, haha. ANYWAYS – da jeg først var oppe fikk jeg sjuuukt julestemning – det var så utrolig mørkt ute, og minnet meg om eksamensperioden som var før jul. Jeg hadde også en sånn dag hvor kropp og sinn er fullt opplagt, men øynene er trøtte as fuck. Det er så grusomt, øyelokkene er så sinnsykt tunge, mens hodet er fullt fungerende. Derfor alle koppene med kaffe, som ikke fungerte og heller ga meg liiiittteranne engstelig hode heller. Herre min juledag som jeg babler nå, jeg skal kjenne min besøkelsestid og avslutte her. GOD HELG! 

4 kommentarer
    1. Hei fine Anna 💘💘💘
      Siden jeg er innpå bloggen din erryyyday, har jeg fått med meg at du har blitt stor fan av å teste ny sminke!! DET er jeg og, og jeg mååå bare tipse deg om Sensai sitt merke. Oh my god det er verdens fineste og beste sminkemerke, og det er like mye hudpleie som makeup!! Det er bittelitt up there når det kommer til pris, men så sinnsykt verdt det. Tenkte bare å tipse deg om dette hvis du ikke har prøvd det, og mine topp 3 er løspudderet, highligteren og 38* mascaraen 💛💛💛 Ha en fortsatt nyydelig helg

      1. heihei fine Synne <3 GØY, sånt her elsker jeg!! jeg har faktisk prøvd litt Sensaisminke og må si jeg er veldig enig – sååå mye kvalitet og gode produkter! har faktisk prøvd settingpudderet (om det var det du mente) og akkruat det ble litt for tørt for min smak, men har en foundation og en maskara og eeelsker det!! må absolutt se på highlighteren også, tusen takk for tips!! ha en nydelig helg du også <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg