ER DET EN PRACTICAL JOKE?

A N N O N S E   N A – K D

K J O L E N   F I N N E R   D E R E    H E R

 

Det er virkelig ikke til å tro når man våkner 07.30 av at man er for varm. Og når man våkner noen timer senere igjen, at sola skinner inn vinduet og hele settingen minner mer om en morgen i sydligere strøk enn midt i Norge. Jeg blir så glad av det! Håper alle rundt i landet også har fint vær nå – selv om det føles ut som noen gønner en practical joke på meg med så mye fint vær på rad. Jeg skal drikke opp kaffen min, før jeg skal prøve meg på en vannmelonsalat (jeg har sett det overalt på Instagram, og mååå prøve det selv for det ser så innmari godt ut), spise en toast og dra på stranda.

 

B R U K   R A B A T T K O D E N

ANNAIS15

F O R   1 5 %   O F F   H E L E   N A – K D

 

Ellers har jeg en rabattkode på NA-KD akkurat nå, så om noen skal handle der kan jo den komme godt til nytte! Koden er gyldig i en uke fra nå – happy shopping ♥ ♥ 

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER

7. HER 8. HER 9. HER 10. HER 11. HER 12. HER

 

4 kommentarer
    1. Haha, jeg tenker det samme! Er dette virkelig sant at vi får SÅ mye fint vær nå?! Jeg eeelsker det! 😀 Ha en nydelig dag, skjønne deg! Klem! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg