ER DET SERIØST MULIG

A N N O N S E L E N K E R   J U N K Y A R D

 

G E N S E R   W R A N G L E R ,    H E R

J O G G E S K O   V A N S ,    H E R

 

I mens jeg husker det – i overimorgen, altså 10. mai går rabattkoden min på Junkyard ut! Så om dere vil bruke den er den ANNAIS20 og gir dere 20% off hele nettsiden ved kjøp over 500,-. Da altså både genseren og skoene jeg hadde på meg i dag!

Herregud, for en dag. Jeg ligger i senga og blogger nå, og har ikke hatt ETT sekund til rådighet i løpet av dagen til å gjøre det, hahaha. I går hadde jeg jo eksamen (som gikk BRA og jeg er lettet.com), og bestemte meg fra å ta resten av dagen fri fra lesing og heller …. vaske og støvsuge hele leiligheten, trene TO ganger (???) og dra på IKEA en time før stengetid for å kjøpe ny kjøkkenvask (og seff mases annet ræl). Det er rart med det ass, når man egentlig burde lese – hvor mye energi man fisker frem til å gjøre helt andre ting.

Uansett, i dag var det tilbake til nytt pensum og nytt fag, og jeg bestemte meg for å få en aldri så liten miljøforandring. Forrige uke satt jeg hjemme hver eneste dag, noe som 1: gjorde meg klin kokkos gal av å sitte innenfor de samme 4 veggene, og 2: umulig å oppdatere noe på bloggen, da jeg så heeeeeeelt jævlig ut, og gikk i heeeeelt jæææævlige klær (dere aner faktisk ikke). Så i morges bar det på skolen, der jeg satt helt til klokken 8. Da var det rett på trening, og etter en bokseøkt kan dere gjette hvor klar jeg var for å komme hjem. Vel, jeg kaster meg på bysykkelen min, og finner kjapt ut at hele byen er full av bysykler. INGEN ledige parkeringer, og jeg sykler seriøst halve byen rundt. Etter en time (!!!) finner jeg en ledig parkering, og da var det bare å fyke inn på butta og kjøpe seg noe man kan lage seg til middag. Middagen kom seg akkurat ned i magen, og så var det rett i loppekassa. For så å gjøre akkurat det samme i morgen. Nei, fy faen ass. Minus den bysykkel-settinga der. Er det muuuulig hahahha dere skulle så sjukt sett meg der jeg syklet fra stasjon til stasjon på leting etter parkering, jeg var 2 sek unna å starte en livestream på Skitshowet-instaen seriøst

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg