ET HALVT ÅR SIDEN SIST

Hei godtfolk! Jeg kom akkurat inn døra fra …. podding! Oh yes, dere hørte riktig. Det er ikke mindre enn et halvt år siden sist vi satt med hodetelefonene på og pratet skit inn i mikrofonene. Det føltes faktisk veldig, veldig rart, men også veldig gøyalt å være påån igjen. Episoden kommer en gang denne uken!!

Ellers har det vært ganske fint vær de siste dagene, og i går tok jeg og mamma oss turen til Ringve Botaniske hage. Det glemte jeg helt å tipse om i Trondheimsguiden! Så her kommer et helt eget tips, haha.  Ringve består både av masse grøntareale, dammer, de nydeligste blomstene, plantene, trærne. Og ikke minst hovedhusene som nå er bla. musikkmuseum! Så det kan jeg absolutt anbefale å vandre litt rundt der på en finværsdag – superidyllisk, og av en eller annen grunn føler jeg at jeg reiser 100 år tilbake i tid når jeg går der.

Navnet på highlighteren min heter svette og solkrem

 

Hahhaha det er når jeg ser dette bildet jeg kom til å tenke på hvor skjeldent man poserer rett opp og ned. Stilig egentlig

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg