ET KJAPT OG BILLIG MATTIPS

 

Haha, er det bare meg eller fikk dette filteret all maten til å se helt lik ut?! Og ser egentlig ikke noe digg ut i det hele tatt? Det er enda bra jeg ikke er matblogger, haha. Jeg lastet inn bildene jeg hadde på kameraet og mobilen – det var jaggu meg mye i samme gate, nemlig mat. Jeg har spist så mye god mat i karantene – alt fra take out sushi, pasta, thai og pizza, til hjemmelagde retter. I kveld skal jeg og kjæresten lage fiskesuppe – og her må jeg tipse dere om noe. Rema 1000 sin ferdige fiskesuppe, de “middag til under 100-lappen” er såååå god! Sist hadde vi oppi reker og kuttet opp fiskekaker i terninger, og det smakte virkelig helt som hjemmelaget (helte også litt av laken til rekene i). Jeg tror kanskje jeg har tipset dere om ferdigsuppene til Rema før? Den thaisuppen er også helt fantastisk – og det beste er at man trenger jo bare koke de opp, og de koster 50,-. Så det var et lite (veldig enkelt) mattips fra matbloggern sjæl!

Håper alle hadde en fin helg! Det hadde jeg, og nå ser det endelig ut til at jeg har blitt helt frisk igjen, haha. I dag skal jeg jobbe med en eksamen jeg skal ha etter påske, samt få jobbet litt.

 

H A   E N   F I N   M A  N D A G   V I D E R E   ♥

 

7 kommentarer
    1. Synes maten ser god ut jeg, kanelsnurrer for life <3 Mye bra blogging om dagen, du lyser opp tilværelsen 😀

    2. Hei, Anna jeg har lest bloggen din sporadisk i mange år og synes alltid det er koselig å klikke innom her. Etter så mange år med lesing har jeg blant annet fått med meg at du har studert både medievitenskap, barnevern og nå markedsføring hvis jeg ikke tar helt feil.
      Jeg skal selv begynne å studere, men er ganske usikker på hvilken by jeg vil studere i. Jeg kommer fra Bergen og elsker byen min, men craver til tider noe mer. Men for å komme til saken. Mitt spørsmål til deg er hva som er grunnen til at du har valgt å ikke flytte vekk fra Trondheim? Personelig blir jeg av og til nyskjerrig på om jeg går glipp av noe hvis jeg ikke flytter til et annet sted for en periode i livet, og kan dermed føle litt press på å flytte vekk for å studere. Så hadde vært interessant å høre dine tanker om dette mtp at du har bodd i Trondheim hele livet.

      Sender en varm virtuel klem i disse koronatider

      1. Hei Julie, så koselig at du har vært her i mange år, det blir jeg veldig glad av å høre <3

        Det stemmer! Og et godt spørsmål, høres ut som du er åpen for andre ting men samtidig glad i hjembyen – jeg skal svare så godt jeg kan! Jeg har ikke flyttet fra Trondheim fordi det er ingen byer som rett og slett frister mer – ingen faktorer som gjør at de frister mer enn her hjemme. Det må sies at jeg er VELDIG hjemmekjær samt typ aaaavhengig av å være med familien min (Hahah) flere ganger i uken. i tillegg har jo nesten alle venna flytta hjem også, så da er det liksom i hvert fall ingenting som frister meg utenlands. og jeg har heller ikke lyst å flytte "bare for å flytte"! jeg skjønner hva du mener med at man føler man kan "gå glipp" av noe. selv fikk jeg tilfredsstilt akkurat det i 2017/2018 da jeg reiste typ non stop, og var typ mer utenfor Trondheim og Norge enn inni, haha. men hvem vet, kanskje vil den følelsen komme tilbake igjen, og da er jeg åpen for å flytte – men jeg føler jeg vil flytte TIL noe… feks flytte til en by fordi jeg skal jobbe der, studere etc… om du skjønner? <3 bare spør om det var mer du lurte på!

        STOR virtuell klem tilbake <3

    3. Pensle bollene med egg før du tar de i ovnen, da blir de blanke og ser veeeeldig fristende ut!! Mer bildevennlig – haha! Dine så gode ut også, bare blir det lille ekstra med enten melk eller egg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg