ET LIT(E) TIPS

A N N O N S E L E N K E   N E L L Y

I dag, i likhet med alle andre onsdager jeg har hatt siden studiestart, har bestått av en rekke to-do’s jeg har samlet opp. Jeg hadde også booket en aldri så liten treningstime sammen med Ingrid på formiddagen, så før det dro jeg til byen for å levere inn et engangskamera jeg har brukt opp, samt kjøpe film til det nye kameraet mitt! Jeg har nemlig kjøpt meg et brukt analogt kamera på Finn! Jeg har enda ikke tatt et eneste bilde med det, og merker at hvert eneste bilde skal brukes på noe fint og spesielt. Det må det nesten når det koster 2 kroner per bilde, haha. Pluss fremkallingskostnader! Men veldig veldig gøy, og jeg gleder meg sånn til å prøve meg fram med det.

Ellers har jeg jobbet en hel del, samt støvsugd og vasket leiligheten. Akkurat nå sitter jeg og irriterer meg sånn over meg selv, for det er såå mange småting jeg har tenkt på i dag at “dette skal jeg fortelle om på bloggen”. Det eneste jeg kan komme på nå er at jeg skulle tipse dere om at de har metall-skojern på Clas Ohlson hahahaa. Men let’s be real hvor dritt er det ikke med plast-skojern og hvor LIT er ikke metall-skojern


B U K S E   
N E L L Y ,   H E R 

T S H I R T   B A Z E – 1 ,   H E R

S K O   F I L A ,   H E R

 

Bare meg i en aldri så liten grønn skinn-slengbukse og ….. Erica sitt merke på meg!!! Har aldri føltes råere å rocke en hvit tshirt enn i dag! Buksen har jeg faktisk spart til en dag hvor det regnet (noe som ikke ser ut til å bli en mangelvare fremover tho), etter jeg fant ut i fjor høst hvor innmari bra skinnbukser fungerer som regnbusker, haha. Men nå skal jeg runde av her og vaske litt klær, før jeg og kjæresten tar turen på parmiddag hos Erica! Ha en fin kveld

 

18 kommentarer
    1. Vil anbefale deg Normann Copenhagen sitt skohorn som man kan henge på veggen via en magnet. Super digg, praktisk og fint 🙂

    2. Annaaaa! Fra en long legged sister til en annen, jeg holder på å lete meg ihjel etter skinnbukse! Sånn type skikkelig «skinnende» skinn, om du skjønner haha! Uten sleng! Har du noen tips? Mener å huske jeg har sett deg i noe lignende <3

      1. heiii min langbente søster <3 jeg har tre stk skinnbukser hvor èn av de er vinyl ( gammel fra bubbleroom), en er en litt løsere skinnbukse ( gammel fra nelly ) og denne skinntightsen: https://my.nelly.com/link/click/117223. den er ikke meeegalang i bena så den blir å vise litt ankel… men har også sett på disse: https://my.nelly.com/link/click/117224 som jeg syntes ser ganske lange ut, men jeg aner ikke da jeg ikke har de selv (enda hehe). men modellen er iaf 175 <3 skal huske spørsmålet og ha det i bakhodet, og tipse om jeg finner noen skinnbukser som er lange!! <3

    3. jeg ble fascinert over at du sier skojern, for jeg har alltid sagt skoskje, mens her om dagen hørte jeg at man også kan si skohorn haha

    4. Seriøst?? Jeg takler ikke skoskje i metall og tre.. Syns de er aalt for vonde på foten! Plastikk4life<3<3 hehe. Erica har forresten alltid så mange fine plagg i kolleksjonene sine, og du ser som alltid smashing ut!

    5. Du ser så fräsch ut på dessa foton. Du kan få en ”enkel” outfit att verkligen gnistra. Byxorna är så häftiga, tycker jag.
      Kram
      Anders

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg