ET SHOPPINGSTIPS PÅ KVELDINGA

A N N O N S E L E N K E R   N E L L Y

Hei og god … kveld? Mange leser kanskje dette på morgenen, men selv har jeg sittet i noen timer nå og klikket rundt på Nelly. Jeg fikk nemlig en mail her om dagen om at de har 20% off på hele nettsiden! Det er noen merkevarer ekskludert som vanlig, og den listen finner dere her. Jeg gikk litt bananas på kollasj-lagingen her på kveldinga, for fy søren så mye fint det er kommet nå. Alle sandalene!! Veskene!!! Kjolene!! Spørs om jeg må legge inn en aldri så liten bestilling selv. Koden er gyldig til i morgen (26. april) klokken 23.59, so be quick! 

–  D E R E   F I N N E R   T I L B U D E T   H E R 

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER 7. HER 8. HER 9. HER

Så sjukt nice at Nelly har begynt å la tilbudene gjelde NuNoo også, da de har de kuleste veskene. Begge mine favs innen hverdagsvesker er derfra, og lommeboken min (nummer 3). 

 

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER 7. HER 8. HER 9. HER 10. HER

Veldig mye søte “slip in” kjoler også, og noen billige alternativ til slinky kjoler som er veldig populært nå. Og ikke minst vinylkjolen!! Selv tenker jeg å klikke hjem 2, 7, 8 og 9!

 

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER 7. HER 8. HER 9. HER

Her er nesten mine favoritter av alt – jeg tror ikke dere aner hvor mange år jeg har letet etter enkle sandaler med stropp rundt ankelen og tærne. Syntes det er så kledelig, og sitter sååå fint på bena. Og nå er de i flere farger (og varianter) inne på Nelly, I NEED IT. Kan se for meg de er litt gnagsårvennlige i starten, men det driiiter jeg i haha – etter en runde gnagsårplaster er det all good. Nummer 9 er hvit versjon av sandalene jeg har brukt i flere år som mange har spurt om – de er kommet inn igjen, både i hvit og sort!

 

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER 7. HER 8. HER 9. HER

Jeg er kommet i en skikkelig “sminkeperiode” nå, og har faktisk gått til innkjøp av masse nye sminkeprodukter – foundation, paletter, primers +++. Tenkte også å klikke hjem noen av glow-produktene til Milani,  i hvert fall nummer 8. Body bronzers er genialt å bruke på kvelder man skal ut, anbefaler det sterkt! 

 

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER   

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg