ET SMINKEFRITT LIV

A N N O N S E L E N K E R   N E L L Y

  

 

J U M P S U I T   P U M A ,    H E R 

B O R R E L Å S S KO   N E L L Y ,    H E R

 

Du er faktisk ikke ekte blogger før du har hatt bloggshoot inne i handlekurv-stativet utenfor IKEA! I går fikk jeg et innfall om at jeg ville få meg enda mer plass i leiligheten, til ….. sko. Selv om jeg har en egen skohylle i walk in-closeten er ikke det nok til alle høyhælene mine, så de har ligget i en skuff til nå. Jeg har heller ikke plass til noe nytt skostativ eller hyller, så da måtte jeg vri hjernen litt. Jeg kom frem til noe veeeldig lurt, nemlig håndkleholdere!! Restultatet ble faktisk veldig bra, noen som vil se en liten DYI? 

Ellers vil jeg benytte anledningen til å skryte litt av meg selv – jeg har begynt å gå uten sminke typ hele uken! Jeg har alltid likt å gå uten sminke, men ikke følt meg komfortabel med å gå på shopping, cafe + trening helt sminkeløs. Har alltid følt jeg måtte ha på bryn + litt foundation. Denne sommeren har jeg typ gått med sminke en gang i uken, og det føles så deilig! I går fikk jeg også en aha-opplevelse da jeg var på boksetrening uten sminke – hvor SJUKT rød jeg blir i ansiktet, haha. Nå skal det sies at jeg har trent uten sminke før, men vanligvis når jeg har rutinehverdagen trener jeg alltid etter forelesninger, og da har jeg på sminke fra før, hehe. Det hjelper vel på at jeg har litt brunfarge, men håper jeg kan fortsette å trives så godt sminkeløs selv om det blir vinter.

8 kommentarer
    1. Hørtes veldig lurt ut med å bruke håndkleholdere! Vil gjerne se hvordan det ble, sliter selv med oppbevaring av sko, så vært fint å få litt inspirasjon til det <3

    2. Kunne du lagt ut hva du trener i hverdagen og hvilke øvelser du gjør? og hva du spiser til hvert måltid?

    3. Jaa til innlegg om skoholder duy prosjektet ditt!

      Jeg har faktisk også blitt veldig bekvem uten sminke i sommer! Håper for oss begge at det varer ut i vinterhalvåret også 😂

    4. Hei! Så levisbuksa du la ut på tise og lurte på om du pliis kunne skrevet hvilken farge du har i den, evt linke til den <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg