ET TIGHTSTIPS

A N N O N S E L E N K E   N E L L Y

Som selvutnevnt generaltipser av gode underdeler for lange ben, er det min plikt å stikke innom her i dag. Haha! Dette tipset går ut til andre enn langbente også, da det er en genial tights uansett. Tightsen har jeg kjøpt for mine egne penger, bare så det er nevnt, hehe. Det er fra samme merke som denne tightsen jeg nevnte tidligere, som er den lengste treningstightsen jeg noen sinne har hatt. Denne er akkurat like lang! Meen jeg liker nok denne hakket bedre, da den er helsort, uten noen særlig logo, og ikke minst – den er “seamless” og dødsmyk. Jeg har brukt min like mye til trening som til hverdags, og blir så GLAD når jeg ser ned på bena mine og ser at tightsen ikke bare er lang nok, men sitter fint og stramt nok rundt anklene. Det er veldig mye strech i den også, så passer nok veldig mange ulike lenger og kroppsfasonger. Så ja, en skikkelig skikkelig anbefaling fra meg her på freddan! Den finnes også i grønn og violet, og hva gjelder størrelser har jeg mine i den størrelsen jeg vanligvis bruker i treningstightser, men står du mellom to vil jeg tro man kan gå en ned, da den er veldig strechy. Den er heller ikke gjennomsiktig på rumpa ♥ 

 

D E R E   F I N N E R   T I G H T S E N   H E R

Et syn som gjør meg rørt

Det er også tightsen jeg hadde på meg tidligere her en uke, da noen spurte om det!  

 

Speaking of trening, nå skal jeg ta ukas første treningsøkt. Jeg har hver dag tenkt at “i dag er siste sommerdag, den må nytes”, før det har kommet enda en deilig dag. Men nå kjenner jeg at jeg har godt av å røre litt på meg, så da får jeg bare være inne i finværet. Ønsker alle en god helg!!

 

10 kommentarer

Siste innlegg