ET TIPS TIL Å NYTE FERRRYYYN

A N N O N S E L E N K E R   N A – K D

 

 

B A D E D R A K T    H E R

S O L B R I L L E R    H E R

S H O R T S   V I N T A G E   L E V I S 

 

Hei og hopp fra den syden-damen! Ikke at noen har gjettet: men vi er i Bulgaria! Og med vi mener jeg this bitch + venna. Bortsett fra Karoline som måtte jobbe, men veldig veldig veldig hyggelig å være nesten alle damene på tur. Det var jo ikke bare bare å komme seg hit og vi kom nesten to dager forsinket hit, men det tenkte jeg å fortelle dere om en annen dag når jeg er hjemme fra ferie for damn det blir jeg forbanna bare av å tenke på, haha. Dagene her har så langt gått til å sole, drikke øl og spise mat. Og le. Ikke for å være helt klassisk rosablogger, men livet er så satans digg om dagen. Dette hadde både jeg og andre i gjengen godt av etter en lang og hard eksamensperiode. Jeg må bare være flink å nyte det, og et tips: til alle som har fått ferie og vil verdsette det skikkelig: se for deg noen ganger når du går inn døra / er på veg hjem osv, tenk at du skal lese til eksamen. Jeg ser for meg det nesten hver dag, at jeg er på veg til å måtte sette meg ned å lese til eksamen. Også bare NO BISHHHH du har ferry

9 kommentarer
    1. Hei! Kjæresten min skal studere i utlandet til sommeren og jeg merker jeg gruer meg veldig mye til dette. Vi er i et veldig fint og trygt forhold, og jeg ønsker selvfølgelig at han skal gjøre det han ønsker, men klarer fortsatt ikke å la være å grue meg til han skal dra… I og med at du og kjæresten din hadde avstandsforhold en periode, kan du skrive litt om hvordan dette gikk for din del? Vi har vært sammen i 2-3 år og er så redd for at vi skal “glemme” hverandre eller miste følelser når vi kanskje går lange perioder uten å se hverandre
      Tusen takk på forhånd:-)) Digger deg og bloggen din

    2. Så utrolig kjipt at det ble så mye forsinkelser.. Jeg har lært og aldri fly med norwegian på grunn av det, helt grusomt!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg