ET TIPS TIL B-MENNESKER

A N N O N S E L E N K E R   N E L L Y ,   N A – K D 

 

 

T S H I R T   A D I D A S ,    H E R

T I G H T S   A I M ‘ N ,    H E R

S M Y K K E   N A – K D ,    H E R

 

Jeg må starte med et tips jeg har gitt sikkert 10 ganger før nå: men i dag takker jeg meg selv for å ha lastet ned appen Alarmy. Som dere kanskje vet er jeg en sucker for å 1: sove lenge, 2: ha på ti tusen alarmer da jeg ikke får meg opp om ikke. I dag hadde jeg tidlig forelesning og hadde fått tvangstanker-ish om at jeg SKULLE komme meg opp uten noe tess, og det klarte jeg jaggu meg. Med EN alarm!!!!! Da alarmen ringte var det rett opp for å ta bilde av pad-thai sausen i kjøleskapet så alarmen tok slutt, haha. Så ja – et tips! Men vær forsiktig: har du mobilen på lydløs ringer også alarmen uten lyd noen ganger. Så lurt å ha på en vanlig alarm et minutt etter Alarmy på ekstra viktige dager!

Så ja, her sitter jeg og har nettopp kommet hjem fra forelesning og trening. Det er veldig rart, men deilig, å ha unnagjort alle dagens gjøremål så tidlig. Da kan jeg bruke resten av dagen på jobb! Men aller først skal jeg helle i meg et glass sjokomelk, og pile på butta å kjøpe fetaost, for det craver jeg akkurat nå. I kveld er det også tid for date night med kjæresten, det blir hyggelig ♥ Dette ble veldig blogg-2009-dette-har-jeg-gjort-i-dag-innlegg, men men!

PS: selv om rabattkoden min er utgått har Nelly enda 20% på nesten alt, blandt annet Adidas denne gangen, som er nice. Dere finner rabatten her!

4 kommentarer
    1. Hei!
      Har du peiling på hvorfor bloglovin er nede og hvor lenge det skal være sånn? Har vært nede hos med siden tidlig juni og jeg begynner å bli rimelig oppgitt. Har sendt flere mail men får ikke svar. Tenkte kanskje du hadde en bedre måte å kontakte de på eller visste noe mer enn oss som følger deg.
      Takk på forhånd!

    2. Hallo 😀 Lurte på om den rabattkoden til na-kd som du nevnte forrige uke kommer snart? Har så lyst på noen nye klær derfra, men gidder ikke å bestille enda siden du sa det kom rabattkode denne uken 😀

    3. B-mennesker.. Hehe hva skal man si.. xD Jeg må ha på 20 alarmen før jeg klarer å våkne.. Spesielt i dag var det veldig vanskelig fordi det har blitt mye kaldere ute, da er det deilig å bare ligge under den varme dyna og sove videre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg