FACETIME-FEST + SMÅ TIPS

A N N O N S E L E N K E R   N E L L Y

Herregud, i går tok karantenelivet en litt ny vending – med Facetime-fest! Jeg og jentene tenkte egentlig bare å videochatte med hverandre og drikke litt vin, men det endte opp med både leker, dansing og full party. Herregud så gøy det var! Om noen også vil få opp stemninga litt: alle i videochatten har i headset, bestem dere for en sang, sett den på samtidig – og dans! Enda gøyere ble det da alle sang med på “on the floor” med J-Lo, men på grunn av forbindelsen ble det alt annet enn synkront, haha. Ellers hadde vi også leker, hvor vi skrev ned navnene på alle i chatten, og hadde påstander som for eksempel: “hvem får flest barn?” eller “hvem er mest sansynlig til å…”. Så teller man til tre, og holder opp lappen med et navn foran web-cammen. Det føltes på ekte som jeg var på en vanlig fest, skikkelig suksess det der altså. Så suksess at vi faktisk Facetimet i over SEKS (!) timer. Trenger absolutt ikke ha alkohol inn i bildet heller, leken er veldig gøy i seg selv 🙂

Ellers tenkte jeg å komme med noen andre småtips til karantenelivet – en annen gøy måte å være “sosial” på er å bestemme deg for en film med noen, sett den på samtidig – og chatte om filmen samtidig som man ser den via feks. snap. Et annet godt tips jeg fikk var angående hjemmetrening – jeg har holdt på å brukt vindunken som vekt, men enda lurere – fyll store brusflasker (eller små, for mindre vekt) med vann! Det skal jeg gjøre på min neste hjemmetrening. 

Ellers hørte jeg akkurat NRK sin Oppdatert-podd som tar opp Korona, isolasjon og psykisk helse – denne anbefaler jeg også alle å høre, om man sliter psykisk eller ei. Ramona Kåss Furuseth kommer med utrolig mange fine, gode råd til ting man kan gjøre/ikke gjøre, sette opp dagen osv. I tillegg til veldig mange gode poeng og tanker rundt temaet. Den varer også bare i 10 minutter, så anbefaler alle å høre den. Dere finner den her!

 

 

H E T T E G E N S E R   N E L L Y ,    H E R

C A P S  G A M M E L   F R A   T O P S H O P 

 

Ja, hoodien er den samme jeg har i mange andre farger, da jeg har forelsket meg sånn i modellen, haha. Supermyk og deilig! Den er faktisk på 30% i dag, så nå koster den bare 200,-!

I dag skal jeg bare slappe av (sjokk), å lese bok, se på serier og gjøre yoga (forteller mer i morgen!). Jeg skal også bestille meg mat for andre dag på rad – jeg har bestemt meg for at helg i disse tider = take out. I går var det deilig pizza fra Grando (anbefales til alle i Trondheim), og i dag tenker jeg noe nydelig thai-curry. I morgen – pasta! Viktig å støtte opp om de lokale restaurantene om man har mulighet til det. Og ikke minst – viktig å kose seg så mye man kan om dagen!

 

H A   E N   F I N   L Ø R D A G   A L L E   S A M M E N   < 3

 

10 kommentarer
    1. Ååå så gøy med vennegjeng FaceTime, dette skal jeg foreslå for min gjeng også, som sitter i hver vår by! Hørtes så gøy ut!!

      Forresten: Hvilken størrelse har du i hettegenseren? Siden de er oversized lurer jeg på om man burde gå ned en størrelse! Og hvor er capsen fra?😍

      Stor klem <3

      1. ja det var veldig gøy, anbefales! <3

        jeg har denne i S <3 jeg har den i både XS, S og M i de andre fargene, men tror den fiten jeg liker best til meg selv er de jeg har i S! capsen er supergamme fra Topshop 🙁

    2. Halloo det du beskriver her med å starte en film samtidig og chatte om den er allerede en greie som heter Netflix Party! Det er en utvidelse i google chrome som gjør det mulig å se på netflix synkronisert hos alle som deltar <3

    3. Heiii! <3
      Random spørsmål, men vet du hvor man kan få kjøpt brett, typ 24p med red bull white coconut edition? Har sett du har fått det på bloggen tidligere, men finner ikke dette på nett noen plass…

      1. heiihei <3
        aii du det vet jeg faktisk ikke! jeg fikk mitt sponset av Red Bull i eksamensperioden 🙁 men kanskje i Sverige? jeg aner ikke på nett derimot 🙁

    4. Veldig gøy med Skype fest! Jeg gjør det med mine venner også 🙂 I tillegg jobber jeg på en ungdomsklubb, så jeg videochatten med ungdommene derifra også. Lager kahoot, musiklquiz, hentelek og ulike ting jeg kommer på. Vi også har spilt “hvem i rommet”. Det er veldig gøy og tror de liker det godt.

    5. Hei Anna! Du nevnte at du skal male veggene nå i korona-tiden, og jeg lurte på om du vet hva hvitfargen du har på veggene i kjøkkenet/stua heter? Skal male selv snart, og ønsker en fin hvit-hvit farge 😄👩🏼‍🎨 Ha en fin kveld!

      1. oii, det var godt spørsmål! den jeg hadde i boden hadde muglet, så den kastet jeg… så har ikke navnet på den dessverre 🙁 men spurte de i malebutikken etter en fin, “vanlig” hvitfarge til stue, hehe <3 ha en fin kveld selv fine!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg