FASHION WEEK – OUTFIT #1

A N N O N S E L E N K E R   N E L L Y

 

 

J A K K E    H E R

S H O R T S    H E R

S K O    H E R

B U M   B A G    H E R

 

 Herlighet, det var lenge siden gitt. Som jeg sa til Erica da jeg pakket kofferten for å dra hjem fra Køben i natt – JÆVLIG bra jeg tok med meg både mac og speilrefleks på denne turen, da jeg tok hele bilder og åpnet maccen 0 ganger. Tanken som teller, eller? Dette innlegget kommer kanskje litt ut av intet da jeg typ ikke har nevnt at jeg skal til Køben en gang – men, jeg har vært på fashion week! Og jeg har tatt masse bilder med mobilen jeg tenkte å dele med dere senere, men først tenkte jeg å vise den første outfiten jeg hadde på meg. Fikk så sinnsykt masse spørsmål om denne jakken, skoene og bum-bagen på Instagram, så here you go! Skoene anbefaler jeg på det varmeste, det samme egentlig med alt det andre, haha.

Valgte å gå for en litt lengre sykkelshorts da blazeren var noe kort, og det ble sååå fint! Og ikke minst komfortabelt! Her er fra da vi var på visningen til Soeren Le Schmidt som var på en dødskul location med masse klassiske, fine plagg. Jeg har jo aldri vært på noe som fashion week før, så hele opplevelsen var faktisk utrolig gøy. Forteller mer senere!! <3

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg