FEMSTJERNERS MIDDAG – KVELD ÈN

I morges måtte jeg draaaa meg opp for å komme meg til tannlegen. Timen var ikke spesielt tidlig en gang, men jeg har jaggu havnet på gaming-kjøret igjen, så i natt satt jeg oppe litt for lenge til å få mine preferred timer med søvn. Men men, sånn går det når man ikke klarer legge seg, haha. Dagen i dag er faktisk ganske full av små planer, så det er hyggelig.

Men! I dag tenkte jeg å vise dere bilder fra lørdag, da vi som nevnt i går hadde Femstjerners middag! Dette var jo noe vi har hatt lyst til å gjøre lenge, men det er vanskelig å spikre fem kvelder hvor alle kan. Denne gangen satte vi et halvt år på oss for å få alle kveldene gjennomført, så nå er èn down, og to andre kvelder planlagt. Min kommer ikke før i mai, så jeg har heldigvis goood tid – det føler jeg at jeg trenger! Men jeg gleder meg allerede til neste kveld, det var virkelig så gøy å gjøre. Kravene vi har til konseptet er at alle må stille med treretters og underholdning, også har vi “sync” i mellom hvor vi gir terningskast til hver rett samt underholdningen. Alle har i tillegg ansvar for å spille inn og redigere sin egen episode fra “sin kveld”, så alle gjestene må spille inn forventninger til kvelden og hva man tror blir servert. Så helt til slutt når alle kveldene er gjennomført, skal vi ha en felles “tv kveld” hvor vi skal se alle episodene, samt se hvem som ble vinneren – da ingen aner hva de andre deltakerne har fått i poengsum. For å få det *max ekte* Firestjerners har vi også gått til innkjøp av terningen (fra Festmagasinet) og så har vi sync foran ringlight hahahaha Ja vi er nørds

Men: grunnen til at jeg forteller så nøye er at jeg fikk maaaange spørsmål på Instagram om det, og virket som flere ville gjøre noe liknende, noe jeg absolutt kan anbefale. Skikkelig gøy og koselig!!

Melisen var så klart også på plass

 

Til forrett fikk vi servert deilig red curry og japansk øl – helt nydelig!

 

Hahhaa Melis

Til hovedrett var det hvit lasagne med en liten sidesalat og hvitløksbrød, og til dessert var det jordbær dyppet i sjokolade sammen med en kopp kaffe baileys

Så ja, det var bildene fra lørdag! Skal prøve å huske å ta bilder til bloggen på alle kveldene, og kanskje få hatt med meg speilrefleksen neste gang. Nå skal jeg straks komme meg ut døra for en lunsj – vi blogges

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg