FERDIG UTDANNET

Hei og hopp alle mine fine folk! Det var jaggu lenge siden sist. Det ble en aldri så liten bloggpause på meg. For snart to uker siden leverte jeg bacheloroppgaven min, og det var så klart ikke uten engstelse og stress knyttet opp mot det, haha.  Å trykke “lever” ga meg en viss type of feeling – stressa som fankern, letta, trist og nervøs. Men nå er den jaggu meg levert, og det skal bli så utrolig spennende å se hvordan det går. Det er sikkert mange av dere også som har, eller veldig snart skal levere sin egen oppgave? Hvordan har det gått med alle sammen?!

To stk som er glad i pizza

Det er flere som spør “hva skal du gjøre nå da?”, og sannheten er at jeg aner faktisk ikke helt. Jeg hadde egentlig bestemt meg for noe før corona, men det ble jo ikke helt sånn. Jeg har også søkt enda et studie! Men det jeg vet 100% sikkert er at det ikke blir noen master på meg etter sommeren. Det er rett og slett fordi jeg skal være veldig mye mer motivert for å gjøre det, om jeg skal bruke både tiden og pengene på det. Men kanskje ved et senere tidspunkt. Jeg blir nok helt sikkert å skrive mer om planene for høsten etter hvert – jeg må bare bli litt klokere på det selv først, haha….

 

Håper alt står bra til med dere, og jeg gleder meg til å oppdatere her inne igjen. Har savnet dere!! Om dere har noen ønsker til innlegg fremover så gjerne kom med det også, det hadde vært koselig. Og, om ikke alle har gjort det enda vil jeg oppfordre alle til å signere denne underskriftskampanjen til Amnesty

 

H A   E  N   F I N   M A N D A G   V I D E R E !

 

30 kommentarer
    1. Åh, fine deg! Har savnet deg! Stooor stas at du er tilbake! 😀 Blir spennende å høre hva du tenker videre! Forstår veldig godt at det er litt vanskelig å planlegge høsten og videre nå disse tider… Klem! <3

    2. Endelig er du tilbake 😍 har savnet oppdateringene dine! Og gratulerer med fullført utdannelse! Jeg har fått sensur på min bacheloroppgave, og det ble B på meg. Får vel bare være fornøyd med det.

      1. tusen hjertelig takk! og herregud, GRATULERER!! B på en bachelor er jo helt fantastisk – håper du er fornøyd, selv om det kanskje var toppkarakter du hadde siktet på. <3 B er superbra jobba!!! <3

    3. Gratulaisen med levert bachelor!!! Håper du koser deg med pizza, hvilepuls, Melis og andre nære de neste dagene, det har du fortjent <33

    4. Gratulerer så masse Anna! <3 Håper du har fått nytt litt fri og landet litt etter leveringen! Synes hverdagsoppdateringer er gøy å lese, og kanskje du kunne ha laget ett innlegg om hva du skal i sommer? Klem <3

      1. tuusen takk søting! ja det var faktisk overrasskende deilig å bare ikke gjøre noen ting i noen dager. og takk for tipset, det var en god ide (selv om jeg ikke skal så alt for mye) – så det skal jeg absolutt lage <3

    5. Velkommen tilbake, har savna oppdateringene <3 Kanskje en uka som var? Har definitivt savna, og hvertfall ukas donk!!

      Og gjerne om det nye studiet du har søkt! kanskje på ei litta podd? ;))

      1. tusen tusen takk <3 <3 poddings blir det forhåpentligvis denne uken eller neste!!! skal prøøøve å få til "uken som var" men hele 2020 har gått i et eneste stort surr for meg så litt vanskelig å holde koll, hahahha. men tusen takk for innspill! <3

    6. Gratulerer så mye! Skal selv forsvare masteren min på fredag og deretter få karakter så jeg kjenner virkelig på spenningen/nervøsiteten. Lykke til med å finne ut av hva høsten skal bringe <3

    7. Jeg leverte min bacheloroppgave i mai, og har siden da vært litt “Hva nå?!”. Jeg føler neste eksamen eller innlevering er like rundt hjørnet, selv om jeg innerst inne vet at jeg er helt ferdig med å studere.

      Gratulerer så mye til deg!

    8. Gratulerer Anna!!:D Håper på mye outfit-innlegg, jeg sjekker seriøst bloggen din hvis jeg ikke vet hva jeg skal ha på meg:) Kanskje noe Trondheimstips og datenights-tips?

    9. Vel overstått!! Jeg liker ofte de innlegge som er litt rabla ned, tanker du har om dagen, inspo, artige historier osv.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg